Gå til innhold

Multiplayer for unger?


Anbefalte innlegg

Det jeg sitter å spiller er BF-1942. At det i en alder av 25 skal være mulig å bli så hekta på et dataspill hadde jeg ikke trodd

Alderen skjemmer ingen! :D

jeg er SÅ FORBANNA lei alle som skriker LOOOOOOL eller LOL tatt helt ut av en sammenheng

Hmmm...LOOOOOOL? Det skulle vel bety noe sånt som:

 

Laughing out out out out out out loud

 

Noen må ha glemt hodet sitt og trodd at LOL er et ord! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi hadde en liten diskusjon på det på VoC, og vi kom frem til at verden nå har blitt så stressa at man må lage forkortelser for ting man sier for å få frem alt det man skal si med mest mulig oppmerksomhet på kortest mulig tid... en noe løs tese, men dere skjønner idéen min?

 

Den setninga kunne jeg forøvrig formulert en del bedre, men jeg er jo også en stressa person, så... hva kan man ellers forvente? :D jeg sier det, jeg...:

VHELDPDPVOVKFTAVNHBSSAMMLFFTMSFÅFFADMSSMMMOPKMT. enig? :D

Lenke til kommentar

 

Det jeg sitter å spiller er BF-1942. At det i en alder av 25 skal være mulig å bli så hekta på et dataspill hadde jeg ikke trodd :D

 

Hehe... Jeg er 31 og spiller Bf1942 flere ganger i uka på nett! Kongespill. Kan ikke slutte å spille når man har vokst opp med: vic20, c64, Amiga 500, Amiga 1200 og nå Pc. At spill/multiplayer liksom bare skal være for unger synes jeg er latterlig! Typisk påstand fra folk som ikke spiller selv og ikke fatter hvor gøy det er! :woot:

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Hehe... Jeg er 31 og spiller Bf1942 flere ganger i uka på nett! Kongespill. Kan ikke slutte å spille når man har vokst opp med: vic20, c64, Amiga 500, Amiga 1200 og nå Pc. At spill/multiplayer liksom bare skal være for unger synes jeg er latterlig! Typisk påstand fra folk som ikke spiller selv og ikke fatter hvor gøy det er!

 

Ehh.....mulig du misoppfattet litt. Jeg påsto ikke at multiplayer var for unger. Jeg bare spurte. Grunnen er at etter å ha vært på nettet en kveld og spilt litt på noen servere så følte jeg meg ikke særlig kul for å si det slik. Oppførselen var utprega barnslig og svært "jeg er best" prega. Jeg har nøyaktig samme bakgrunn som deg. Begynte med vic20 og fortsatte oppover. Jeg er 29 selv og kommer nok aldri til å gi opp spilling.

Dessuten så har jeg etter et dårlig førsteinntrykk fått mange gode tips + en del gode opplevelser i MP på nettet. Da ble det skikkelig gøy!

 

 

MrVilla: skulle ikke tenke på å sette deg inn i et populært strategispill, da? kan jo nevne StarCraft, WarCraft 3 og Generals som spilles mye på nettet....

 

Tja......høres jo forlokkende ut ;) Får se om jeg får lastet ned noen demoer og testet dem. har jo hørt om spilla, men må innrømme at det er alt :oops: Det kommer litt ann på formen og humøret vet du. Noen ganger så vil man sitte en hel helg med strategi, kaffe og røyk. Andre ganger så er det blod, kuler og action for alle penga :D

 

 

Onlinespilling er alt for artig til å la seg avskrekke av disse folka.

 

Tror du har rett i det. Føler jeg ga opp litt tidlig, men ble vel litt skuffet etter å ha hørt bare positivt dag ut og dag inn. Kommer sterkt tilbake ;)

Lenke til kommentar
Hei igjen.

 

Ehh.....mulig du misoppfattet litt. Jeg påsto ikke at multiplayer var for unger. Jeg bare spurte. Grunnen er at etter å ha vært på nettet en kveld og spilt litt på noen servere så følte jeg meg ikke særlig kul for å si det slik. Oppførselen var utprega barnslig og svært "jeg er best" prega. Jeg har nøyaktig samme bakgrunn som deg. Begynte med vic20 og fortsatte oppover. Jeg er 29 selv og kommer nok aldri til å gi opp spilling.

Dessuten så har jeg etter et dårlig førsteinntrykk fått mange gode tips + en del gode opplevelser i MP på nettet. Da ble det skikkelig gøy!

 

Skjønte hva du mente, men sporet vel av litt egentlig. Uansett, finner du servere med litt eldre spillere så er det ihvertfall gøy! Har ikke hatt noen særlig problemer når det gjelder Battlefield 1942 ihvertfall. Spilte Command & Conquer - Tiberian Sun på nettet tidligere, men det sluttet jeg med grunnet mye fusking fra motspillere. Vil forøvrig anbefale Battlefield 1942 og Medal of Honor: Spearhead på det varmeste.

Lenke til kommentar
MrVilla: skulle ikke tenke på å sette deg inn i et populært strategispill, da? kan jo nevne StarCraft, WarCraft 3 og Generals som spilles mye på nettet....

 

Tja......høres jo forlokkende ut ;) Får se om jeg får lastet ned noen demoer og testet dem. har jo hørt om spilla, men må innrømme at det er alt :oops: Det kommer litt ann på formen og humøret vet du. Noen ganger så vil man sitte en hel helg med strategi, kaffe og røyk. Andre ganger så er det blod, kuler og action for alle penga :D

 

 

Warcraft er bra på nett! Aldri hørt ordet noob noen plasser (med unntak av folk som beskriver seg selv eller at jeg beskriver meg :wink: )

Lenke til kommentar

Har du lastet de siste patchene til SOF2? LAst ned SOF2 GOLD (full) patch til sof2 der er det en del gode servere men anticheat enabled og faktisk fins det en del servere som kicker folk som slenger dritt og banner. Bruker du kun musen når du spiller eller bruker du musen og tastarturet samtidig? Det gjør eg og man har mer kontroll. Ikke mist tolmodigheten og ignorer drittungene.

 

SOF2 rules :woot:

Lenke til kommentar

Det er synd at det er så utrolig mange drittunger som spiller disse spillene (spesielt cs!).

Jeg spiller cs selv, og blir overrasket for over hvor mange barnslige idioter som spiller, og tror at de er så forbanna mye bedre enn andre.

 

(Warcraft 3 anbefales på det sterkeste!! selv om det begynner å bli mange mongisser der også :( )

Lenke til kommentar

Hva med å høre med andre hw-brukere om hvilke servere vi spiller på? Er ikke alle serverne det slenges dritt på.. spiller en god del på Wazelin (en av norges beste servere?) og de gangene så har jeg ikke opplevd mye skitkasting fra folk. Det gjelder mot både meg og andre.. men seff, er jo alltid noen som sipper litt om man "camper" som ct, og det er t som skal angripe.

Lenke til kommentar

 

PS! Lurte på en ting til.....hvordan klarer noen å springe i sikksakk fremover, skyte, hiver granater og hoppe samtidig??

 

Mange som bruker scripts. Sånn at de kan binde en tast som f.eks lar dem kaste granat, dodge og så skifte tilbake til et "normalt" våpen igjen med et taste trykk.

 

Det hjelper seff også å konfigurere taste/mus oppsettet slik at man slipper å lete etter tastene eller se på tastaturet når man skal gjøre noe

Lenke til kommentar

Jeg er selv "noob" (harter det ordet) i de fleste spill, så jeg prøver å spille med kompiser på private LAN i starten, da kan jeg utvikle meg uten å få kjeft av alt og alle hele tiden!

Men på SC på battle.net synes jeg det er ganske bra, bare man prøver å spille noen lette games i starten, prøv å finne en virkelig erfaren spiller, de er alltid de hyggeligste! :wink:

Lenke til kommentar

piece of advice til alle dere som skjeller ut nybegynnere, prøv heller å lære dem opp! :) ha en positiv innstilling til at det kommer til flere som spiller spillet deres, og lær bort alt det du kan... ikke bare blir det bedre for alle å spille, man skal slett ikke se bort fra at de som blir lært opp blir ganske mye mer vennligstilte til dere heller...:)

 

viderekomne som skjeller ut nybegynnere er jo bare latterlig... forekommer mye på WC3, fordi det "ødelegger statsen" til de mer viderekomne... husker de ingenting av da de selv var nybegynnere? jeg har selv fått mange venner blandt de jeg lærer opp...:)

Lenke til kommentar

har virkelig JayHem lært opp noen? Neida, du slår sikkert meg i WC3 da. Men i SC skal du slite hardt å lenge før du greier å ta en eneste en marine.

Uansett, back to topic, vil anbefale at du prøver mer seriøse spill. CS og SOF er ikke akkurat så veldig seriøst at det gjør noe, er det et sted fjortissene er så er det på servere med disse spillene. Q3A har hvert fall en del mer modne spillere, men er også et vanskeligere spill å mestre fordi det er så mye raskere en mye annet.

 

Strategispill er absolutt å anbefale. Mye mer modne folk som spiller det og n00b blir vel aldri brukt. Jeg har aldri brukt det, aldri blitt kalt deg og aldri hørt det på battle.net hvertfall. Eneste jeg har vært borti var to stykker som kalte seg n00b1 og n00b2 som var vanvittig gode.

 

(hmm, animasjonene stopper opp når man holder museknappen nede på mac)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...