Gå til innhold

Produkter fra Netthandelen - eksempel på dårlige


Anbefalte innlegg

Opprinnelig tittel: Styr unna disse produktene.

Det er blitt påtalt at den opprinnelige tittel i dette innlegg er missvisende og dårlig samsvarer med innhold. Jeg beklager dette og har derfor endret overskrift. Jeg er samtidig noe forvirret: Er det ikke meningen at vi skal gjøre oppmerksom på dårlige/mindreverdige produkter fra en netthandel? Hvordan dette bryter med netikette skjønner jeg ikke helt og an avklaring vil være til nytte for flere vil jeg tro?!)

 

 

Jeg kjøpte nettopp en 1800W bordgrill fra Netthandelen. Den ligner på den fra Philips. Forskjellen at den siste hadde jeg i tre år. Den fra Netthandelen ga seg etter to gangers bruk. Dårlige materialer, lav kvalitet, en 'grill' som går rett i avfallsbøtta.

 

Enda dårligere er den såkalte toaster'en de har. Den har så dårlig kvalitet at den ikke engang kan være laget i Kina. Rått tilhugne, ripete og flekkete metalldeler på lokket og en ekkel plaststruktur på øvrige deler. Det er overraskende at den interne kvalitetssjekken hos Netthandelen er så lemfeldig at de ikke kan luke ut slike produkter. Fortsetter de å selge slike mindreverdige produkter har de fortrengt kundeservice fremfor ønsket/behovet for raske penger. Og det er trist for et ellers hyggelig handle-alternativ.

 

Så et velment råd til øvrige brukere av Netthandelen; styr i allefall unna disse produktene

Endret av ro45li
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva med garanti og reklamasjon? Av erfaring går veldig mykje kjøpt frå denne butikken i stykker ganske kjapt. Det burde vore returnert på flekken. Mange tenker nok at det var så billig at det ikkje betyr noko, men det er ein del dyre ting der, og for så vidt ein prinsippsak.

Lenke til kommentar

Alt mine venner har handlet på netthandelen har vært dårlige produkter. Det kan hende at noe av sakene de har er av bra kvalitet, men vi har i alle fall ikke kommet over de.

 

Dårlig/Billig oppbyggning og kvalitet er felles nevneren. Blir ødelagt forholdsvis raskt, selv med veldig forsiktig behandling.

 

Jeg har dog vært så smart at jeg ikke har handlet noe der. :)

Lenke til kommentar

Har sluttet å handle hos Netthandelen etter en ufin sak i fjor, men før det rakk jeg å handle litt diverse.

 

Et eksempel på produkter som er ræva (!) er dasslokkene med pingvinmønster og lignende. De er laget av en slags pappmache som er presset sammen og overflatebehandlet med ett eller annet. Ser riktig fint ut når det er nytt, men overflatebehandlingen er dårlig i kantene og når det går hull der har vi en overflate som i beste fall kan kalles uhygienisk. Kjøpte to stk i fjor sommer, og nummer to er allerede halvslitt. Styr unna.

Lenke til kommentar

Saken er vel at de fleste tror de gjør et røverkjøp når de får tilslaget på en vare som ser flott ut på bilder til en slikk og ingenting. Når det viser seg at kvaliteten står i forhold til prisen gidder man ikke ta seg bryet med å kjøre reklamasjon siden det dreier seg om et lite beløp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...