Gå til innhold

Xbox Live er ein OND OND tjeneste


vifteovn

Anbefalte innlegg

Nå skal det seiast at den ikkje er ond om du har lyst å HA xbox live, då er den veldig fin.

 

Poenget er at eg IKKJE har lyst på xbox live lengre. Og då har microsoft gjort alt dei kan for å gjera det vanskelig for deg.

 

Du hugse kanskje kor lett det var å melda seg opp til live, vel, når du skal melda deg ut må du ringa til xbox noreg og sei at du vil terminera forholdet. Men kvifor i heite helve*varm drikk* har dei ikkje ein slik funksjon LOGISK bygd inn i live tenesta?

 

Om du er like dum som meg og ikkje leste rettningslinjene som seie at meldemskapet blir automatisk oppdatert om du ikkje aktivt går inn for å endra det sjølv, sit no igjen med noko du ikkje vil ha. Eg veit at det kan vera lett å ringa inn å melda seg ut. Men nå går meldemskapet mitt ut i morgon, og det er ein søndag. Litt vanskelig å melda seg ut då. Grunnen til at eg ikkje har gjort dette før er at eg ikkje blei klar over det før nå. Men det er jo ikkje poenget heller.

 

 

Eg håpte kanskje eg kunne ungå problemet ved å oppgi eit falsk visakortnummer, men når du først har lagt inn kortnummeret ditt så er det låst til namnet ditt, synd for deg! Du kan endra utløpsdato, men dei veit forsatt kva konto som er din.

 

Eg synes dette er dårlig gjort frå Microsoft si side. Det er ingen gode argumenter for å gjera det slik. Dei har bare gjort det for at folk heller skal lena seg tilbake og vera tilkobla live foralltid enn å måtte ta ein kjip telefon som dei burde vera foruten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MS er skikkelig nazi på dette og tanken er at de ønsker å gjøre det såpass vanskelig for folk å melde seg ut, at de nærmest ikke gidder.

Jeg brukte 20 minutter i telefonkø engang for å melde med ut, kom igjennom og fikk en masse merkelige spørsmål siden jeg ikke hadde kortnummeret mitt for hånd. Dette kunne jeg ikke svare på og jeg måtte ringe opp igjen og stå i ny telefonkø (25 min), for å avslutte abonnementet mitt. Totalt håpløst system og så lite kundevennlig som overhode mulig.

 

Men igjen, tanken er å gjøre det såpass komplisert og vanskelig å avslutte sitt "Gold membership", at mange bare gir opp / gidder ikke.

Lenke til kommentar

Om du ikke ønsker å bli belastet i morgen. Så logger du deg på xbox.com:

 

Administrer profil -> Fakturerings og kontatktinformsajon -> Mine regningsopplysninger -> Logg deg på igjen -> Lengere enn dette har jeg ikke vært før, men nå skal du kunne fjerne VISA/Bankkort informasjonen din.

 

Gjør du dette i dag, bør du ikke bli belastet i morgen. På mandag ringer du Xbox Support (800 14 174), for å avslutte Xbox Live kontoen din.

Lenke til kommentar
Ja du kjem inn på billinginformation, men alt du kan der er å legga til eit nytt visakort! Ikkje ta vekk det du allerede har. Det er lagt opp til eit totalitært melkekuprinsipp (også kjent som eit av EAsyndroma).

 

Nesten slik som det var på Facebook, før de la til en "avslutt konto" knapp. :)

Lenke til kommentar
Ja du kjem inn på billinginformation, men alt du kan der er å legga til eit nytt visakort! Ikkje ta vekk det du allerede har. Det er lagt opp til eit totalitært melkekuprinsipp (også kjent som eit av EAsyndroma).

 

Nesten slik som det var på Facebook, før de la til en "avslutt konto" knapp. :)

 

fints den? Trudde du var lenka fast for alltid der eg. Jøss, då går verda framover i tilfelle :) Bare ikkje hjå M$.

Lenke til kommentar
Ja du kjem inn på billinginformation, men alt du kan der er å legga til eit nytt visakort! Ikkje ta vekk det du allerede har. Det er lagt opp til eit totalitært melkekuprinsipp (også kjent som eit av EAsyndroma).

 

Nesten slik som det var på Facebook, før de la til en "avslutt konto" knapp. :)

 

fints den? Trudde du var lenka fast for alltid der eg. Jøss, då går verda framover i tilfelle :) Bare ikkje hjå M$.

 

Det er vel kanskje ikke en one-push-delete knapp, men metoden er ivertfall enklere og billigere enn Microsoft sitt system.

 

ITAvisenes artikkel.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Eg synes dette er dårlig gjort frå Microsoft si side. Det er ingen gode argumenter for å gjera det slik. Dei har bare gjort det for at folk heller skal lena seg tilbake og vera tilkobla live foralltid enn å måtte ta ein kjip telefon som dei burde vera foruten.

Enig med alt du sier!

Lenke til kommentar

Hva med å ta dette med litt høyere opp i systemet. Greit nok at du godtok en avtale, men det bær være grenser for hvor dumme og ikke minst lange de avtalene skal være.

 

Er du som meg, som vil spille når du har kjøpt et spill, så skummleser du/hopper over avtalen. og da godtar man jo ting som i etterkant var dumt.

 

Microsoft har jo nettopp fått bot(?) for å presse konkurenter ut av markedet, hva med å gi bøter for idioti?

Lenke til kommentar

Var ikkje måte på informasjon ein måtte oppgi for å sei opp. Dei spør jo om meir informasjon enn nettbanken min gjer!

 

Namn

adresse

telefonnummer

visakortnummer

 

Eg kan ikkje forestilla meg at dei er redd for at andre skal "terminera" folk sine medlemskap. Dette er bare for å få folk til å sitta lenge og få dei til å gi opp.

Lenke til kommentar
Eg veit at det kan vera lett å ringa inn å melda seg ut. Men nå går meldemskapet mitt ut i morgon, og det er ein søndag. Litt vanskelig å melda seg ut då. Grunnen til at eg ikkje har gjort dette før er at eg ikkje blei klar over det før nå. Men det er jo ikkje poenget heller.
Dersom du melder deg ut i ein allereie påbegynt periode, får du refundert resten av pengane dine. Dersom du betalar f.eks på månadleg basis, kan du ta beløpet og dela på antall dagar i gitt månad.

 

Ein vannvittig bra teneste. Berre bra at folk må ringe inn og bekrefte eventuelle endringar dei vil gjere på abbonemanget sitt. Og eg må seie at eg ler godt, når folk syt over ting dei har gått med på. Det står i klartekst i EULA'en. Når du trykker "i accept" -- kan du ikkje kome i etterkant å påstå at dei er onde, og at tenesta berre er ute etter å flå deg for dine surt opptente kroner. Du møter deg sjølv i døra her Creator.

 

 

For øvrig kjekt å sjå fleire nyttar seg av NORSK (les: nynorsk) på forumet. :-)

Lenke til kommentar
Microsoft har jo nettopp fått bot(?) for å presse konkurenter ut av markedet, hva med å gi bøter for idioti?
Domstolen i HAAG får ta inn alle som sitt å syt over at dei var så idiotiske og godta ein avtale dei tydeligvis ikkje skjønte noko av, eller ikkje orka å lese. Slike avtalar som inneber å oppgi VISA kort nr m.m. burde folk forstå at kan væra ein idè og lese.
Lenke til kommentar

Jeg kan rett og slett ikke forstå at folk har problemer med dette. Det hele er enkelt og greit å forstå etter min mening. Hvis det skulle være så enkelt som å trykke på en knapp for å melde seg ut kunne jo folk melde seg inn og ut hele tiden. Det er ikke god butikk for MS. Jeg har vært med i bokklubber og abbonert på tidsskrifter tidligere, og Live er ikke noe vanskligere å ha med å gjøre enn det.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Jeg sluttet å bruke xboxen i 2007, mars tror ejg det var fordi jeg flyttet til nybygget hus og jeg hadde ikke wifidongle til maskinen.

 

Satt 40 minutter i kø før jeg fikk snakket med en engelskmann (de norske var syke), og han forstod ikke kontonavnet mitt (antesignanus), og fant meg ikke, ba meg om å ringe opp igjen.

 

Det gjorde jeg, men etter nye 20 minutter i kø dreit jeg i det, og jeg har nå betalt for et år jeg ikke har brukt xboxen, er det ikke knall ? :)

Lenke til kommentar
Satt 40 minutter i kø før jeg fikk snakket med en engelskmann (de norske var syke), og han forstod ikke kontonavnet mitt (antesignanus), og fant meg ikke, ba meg om å ringe opp igjen.
Stort sett din eigen feil. Alle i verda skjønar 'NATO phonetic' alphabet. Det finn du veit eit google søk.

 

a - alpha

n - november

t - tango

e - echo

s - sierra

i - india

g - golf

n - november

a - alpha

n - november

u - uniform

s - sierra

 

easy as cake :-)

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...