Gå til innhold

Lader du mobilen ofte?


Anbefalte innlegg

Dette med Bluetooth er jo bare piss. Det er mange som bruker handsfree og da er det ganske usmart å skru den av og på når man trenger det.

Det er bare piss fordi noen må ha på blåtann for å bruke blåtannhåndfri? Det er bare piss.

 

Sa jeg at ALLE gjorde det? Og hva er det med det? Det stemmer jo!

Finn noen andre å forstyrre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det gjør ikke tipset unyttig for de som ikke bruker blåtannhåndfri.

 

Nei, så da skal de bare la være å bruke det fordi noen sier at det suger strøm? Ja vel, oppgradere batteriet eller kjøp ny telefon da.

Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger.

 

Snakker her om folk som snakker konstant i telefonen: foretningsfolk osv...

Oi det ringer, bare gi meg 30 sek så skal jeg skru på blåtannen

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger.

 

Snakker her om folk som snakker konstant i telefonen: foretningsfolk osv...

Oi det ringer, bare gi meg 30 sek så skal jeg skru på blåtannen

Og hvor mange prosent av befolkningen er dette? De snakker kanskje konstant i telefonen etter arbeidstid også? Sover med headsetet på?
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så vanskelig å skru av blåtann når den ikke brukes? Det er vel svært få som går med blåtann headset og mobilen på seg gjennom hele døgnet. Man sparer miljøet også hvis man slår av blåtann, samt at levetida på batteriet kan bli lenger.

 

Snakker her om folk som snakker konstant i telefonen: foretningsfolk osv...

Oi det ringer, bare gi meg 30 sek så skal jeg skru på blåtannen

Og hvor mange prosent av befolkningen er dette? De snakker kanskje konstant i telefonen etter arbeidstid også? Sover med headsetet på?

 

Nei, men det er jo når de gjør det

Lenke til kommentar
Dette med Bluetooth er jo bare piss. Det er mange som bruker handsfree og da er det ganske usmart å skru den av og på når man trenger det.

:ermm:

Tipset er da riktig det, man sparer strøm ved å slå av bluetooth. Selv om noen velger å beholde den på av diverse grunner er det like fullt et tips til de som vil forlenge batterikapasiteten sin.

Er sikkert noen som oppholder seg på steder med dårlig dekning som velger å ikke slå av telefonen, det gjør ikke tipset til "piss" av den grunn.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
×
×
  • Opprett ny...