Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Til dere som spiller Death Knight - hvorfor driver enkelte DKs og insisterer på å bruke Army of the Dead når jeg tanker? Er det en superbra DPS boost? Det er fantastisk irriterende å prøve å tanke ting når folk bruker det.

 

En annen ting som irriterer meg er at enkelte DKs synes det er kjempegøy å åpne med Death and Decay når jeg puller ting - det har en tendens til å gjøre mye threat (ikke noe en god tank ikke skal klare å overgå på to-tre sekunder, men likevel) og er generelt et annet irriterende spell jeg føler at DKs gjør når jeg tanker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god dps dk bruker kun Army på enkelte encounters, som du sier så er de bare en plage når de benyttes random. Fase to på sist boss Toc er et bra eksempel på når Army kan benyttes med suksess.

 

Og ja Death and Decay skal ikke være første aoe som en dk benytter, først kjøre på med diseases dermed vil tank få et aoe forsprang før man bruker death and decay.

 

Du har helt rett til å være irritert på slike dk'er. Be dem slutte med det, eller enkleste metode ikke ta aggro fra dem slik at de dør da lærer de vel etter noen forsøk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Til dere som spiller Death Knight - hvorfor driver enkelte DKs og insisterer på å bruke Army of the Dead når jeg tanker? Er det en superbra DPS boost? Det er fantastisk irriterende å prøve å tanke ting når folk bruker det.

 

En annen ting som irriterer meg er at enkelte DKs synes det er kjempegøy å åpne med Death and Decay når jeg puller ting - det har en tendens til å gjøre mye threat (ikke noe en god tank ikke skal klare å overgå på to-tre sekunder, men likevel) og er generelt et annet irriterende spell jeg føler at DKs gjør når jeg tanker.

 

Jeg pleier som regel å gi blanke i å prøve å tanke noe når army of the dead er oppe. AoD er kanonføde, og behandles deretter. AoD er kjempefin på 2 fase i ToC, og ikke minst siste bossen i Old Kingdom

 

Derimot hater jeg DK'er som insisterer på å bruke death grip som en del av rotasjonen sin. Hadde de enda brukt den for å hjelpe healer med adds på seg, eller plukke en caster som står litt langt unna så jeg får tak i den, men neeeeida. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...