Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange av dere trenger en specc, jeg skal fikse en liten guide til Blood tanking (noe som jeg selv er)

 

BLOOD SPECC

 

 

GLYPHS

 

glyph of death strike (major glyph)

Glyph of vampiric blood (major)

Rune strike (major)

 

Glyph of pestilence (minor)

Glyph of blood tap (minor)

Glyph of raise dead (minor)

 

Rotations osv

 

Rotations

 

 

Her er forkortelsene

IT - Icy Touch

 

PS - Plague Strike

 

HS - Heart Strike

 

DS - Death Strike

 

OB - Obliterate

 

HB - Howling Blast

 

SS - Scourge Strike

 

DC - Death Coil

 

UB - Unholy Blight

 

FS - Frost Strike

 

DnD - Death and Decay

 

PT - Pestilence

 

BB - Blood Boil

 

Blood Rotation:

Enslig target

 

IT - PS - HS - HS - DS - HS - HS - HS - HS - IT - PS

 

Multiple Targets/AoE

 

DnD - IT - PS - PT - BB - DS - BB

Lenke til kommentar
Ser mange av dere trenger en specc, jeg skal fikse en liten guide til Blood tanking (noe som jeg selv er)

 

BLOOD SPECC

 

 

GLYPHS

 

glyph of death strike (major glyph)

Glyph of vampiric blood (major)

Rune strike (major)

 

Glyph of pestilence (minor)

Glyph of blood tap (minor)

Glyph of raise dead (minor)

 

Rotations osv

 

Rotations

 

 

Her er forkortelsene

IT - Icy Touch

 

PS - Plague Strike

 

HS - Heart Strike

 

DS - Death Strike

 

OB - Obliterate

 

HB - Howling Blast

 

SS - Scourge Strike

 

DC - Death Coil

 

UB - Unholy Blight

 

FS - Frost Strike

 

DnD - Death and Decay

 

PT - Pestilence

 

BB - Blood Boil

 

Blood Rotation:

Enslig target

 

IT - PS - HS - HS - DS - HS - HS - HS - HS - IT - PS

 

Multiple Targets/AoE

 

DnD - IT - PS - PT - BB - DS - BB

 

 

Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok.

 

Du kan selv bestemme om du vil gemme avoidence (dodge/parry) eller stamina. (dette er selvsagt etter du er defense capped)

 

Jeg gemmer helst stamina i de fleste socketene i gearet, men putter noen ganger inn en orange gem slik at jeg får aktivert meta-gemmen. Jeg orker ikke gemme avoidence pågrunn av at du kan være uheldig og ikke dodge/parry'e uansett hvor mye avoidence du har, vist du har en stor health pool så har du derimot sjangsen til og overleve, selv om du har dårlig avoidence.

 

 

-vegga

Endret av vegardja
Lenke til kommentar
Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok.

26

 

 

"Expertise: 15% or 60 expertise needed for the parry cap against bosses (almost impossible to get) - You gain 5 expertise from any talent tree (6 for Blood) and it shows in the character screen." Så du har bare godt av å aime for litt høyere en vanlig melee cap.

Endret av vegardja
Lenke til kommentar
Ellers er det mange stats du kan aime for. Expertise cappen er dog 60 men det er ingen vits i og aime for den. Skaff deg rundt 30 expertise og det er nok.

26

 

 

"Expertise: 15% or 60 expertise needed for the parry cap against bosses (almost impossible to get) - You gain 5 expertise from any talent tree (6 for Blood) and it shows in the character screen." Så du har bare godt av å aime for litt høyere en vanlig melee cap.

 

Visst du "aimer" for expertise etter melee cap framfor andre viktige stats som f.eks dodge, parry, stamina og strength, så gjør du noe galt som DK tank..

Har du ikke høy nåkk threat med 26 expertise, så foreslår jeg at man går som dps istedet.

Har selv 17 expertise som tank, og ligger på 5-7k TPS på bossfights.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva er det bteste pvp speccet?

 

Svaret til det spørsmålet vil være veldig relativt. Den generelle oppfatningen er at til Unholy er betre til 2v2, 3v3 mens DW Frost er betre til 5v5 og BG/World PvP. Personlig synst eg Unholy er best, men det er alt opptil spillestilen din.

 

Unholy spec: 0/17/52(+2). Dei 2 siste poengene varierer fra person til person. Noen liker å redusere CD på DG, mens andre skipper Impurity og går dypere inn i Blood.

 

Er ikkje særlig erfaren med Frost så om noen andre vil komme med forslag?

 

Du kan eventuelt sjekke Armory'n min, da eg har både Unholy PvP- og Frost PvP-spec.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...