Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Alle tank klassene har sine egenheter så på enkelte bosser blir det foretrukket å ha en spesiell tank klasse, men det går likevel an å tanke alle bosser med alle typer tanks.

Det er vel viktigst på progress kills å benytte den tank typen som passer best på en bestemt boss.

Dermed så har vel de beste guild'ene tilgang på alle typer tanks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker :)

 

Ingen problem :)

 

Hva slags "kombo" bruker du deretter? Vis jeg tar i utgangspunktet det unholy speccet du har satt opp :)

 

For øyeblikket spelar eg Resto shaman/Unholy Shaman. Speccet eg linka er ikkje spesifikt satt opp for denne komboen. Unholy+healer funker.

 

Og hva slags presence bruker du?

 

Varierer. Om det er en kitekrafting kamp mot f.eks Hunter, så bruker eg Unholy Presence. Ellers bruker eg som oftast Blood Presence.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg lurer litt på om Blood specc som tanking er dårligere enn andre tanking specc?

Fordi jeg prøvde nemlig først frost for tanking, og likte det ikke, så derfor prøvde jeg Blood, og syntes personlig det fungerer bedre. Har tanka en del heroics nå, og fått kommentarer om at jeg tanking med blood specc, selv om jeg ikke har hatt problemer med aggro. Så er dette bare spillerene som tror de vet noe, eller er faktisk frost eller unholy noen hakk bedre?

Lenke til kommentar

Blood spec som tank er best hvis du raider, den har ikke så god evne til å holde aoe aggro. Du får høyest hp + at du har best survivability.

 

Frost er den beste allround tank builden, og vil påstå at den er best til 5 man Heroics.

 

Unholy er nok den dårligste tank spec'en, veldig god på aoe aggro men dårligst survivability.

Visstnok noen som speccer unholy tank for å buffe raidet sitt, bare så vidt lest om det.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har ikke spilt på evigheter, og har nettopp dinget 80 på en dk. Så, burde jeg specce unholy eller blood (pve dps)? Utstyret består for det meste av grønt questeutstyr. Hørte noe om at blood er mer avhengig av bedre utstyr, slik at det kan være lurt å specce unholy for min del?

 

Og jeg har lite erfaring på 80 nivå. Hva burde jeg starte med? HC? Kommer man med i hc grupper for tiden med crappy utstyr? Eventuelt hvilke dungs burde man starte med, eller unngå? :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes personlig Blood er best, selv om du ikke nødvendigvis har så bra gear.

Å finne heroic group avhenger litt av hvilken server du er på, men vanligvis er det ikke så vanneskelig, og i løpet av noen uker kommer det ny patch som gjør at det kommer til å gå utrolig fort.

Sånn gear messig så burde du samle så mye emblems som mulig for å kjøpe gear fra vendorene i Dalran. Og omtrent alle heroic instancene er greie, med Old Kingdom og Oculus som litt vanneskeligere enn resten.

Lenke til kommentar

Ok, så det er ikke veldig store forskjellen på Unholy og blood altså? Kanskje jeg bare skal gå for blood, det er det jeg har levlet med, og mestrer sikkert best nå i starten i alle fall.

 

Så det er emblems og vendor som er tingen, altså samme hva man tar av hc? Da skal jeg unngå Old Kingdom og Oculus nå i starten i alle fall ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...