Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Er du gal? Mere damage gir raskere leveling. Har du virkelig brukt så sinnssykt med penger på AH at du ikke har råd til nye spells? Da bør du plukke opp gathering professions. F.eks. skinning og herbalism, og selge alt du plukker og skinner på auction house. Pengene bare renner inn med litt innsats.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rank 1 Icy Touch:

Chills the target for 127 to 137 Frost damage and infects them with Frost Fever, a disease that deals periodic damage and reduces melee and ranged attack speed by 14% for 15 sec.

 

Rank 5 Icy Touch:

Chills the target for 227 to 245 Frost damage and infects them with Frost Fever, a disease that deals periodic damage and reduces melee and ranged attack speed by 14% for 15 sec.

 

Det gir åpenbart mer damage med høyere ranks.

Lenke til kommentar
Hva er greys?

 

Er ny jeg, så er ikke helt inne i wow, forkortelser osv :p

Lilla, blå, grønn, grå

Det er en referanse til fargen på utstyret, som igjen sier noe om kvaliteten. Spørsmålet var altså om du hadde svært dårlig utstyr som fikk opp de tallene dine.

Lenke til kommentar
Du bør prioritere strength og AP.

Mener expertise cappen er 26.

Feil.

 

Man skal prioritere Hit opp til melee hit cap for special attacks, deretter expertise og deretter strenght.

Strenght er mye bedre enn attackpower pga talenter som øker strenght.

Man bør heller ikke undervurdere hit etter dette da dk benytter noen spells og hitcap er høyere på dem + white hits.

 

Søk på Skeletonjack, han har laga ei webside med mye info om DK, det er der jeg har dette i fra.

 

Jeg fulgte hans råd og klarte å oppnå litt over 3K dps i Heroics uten å ha satt en fot i et raid. Som regel lå jeg over bedre gearede spillere.

 

Edit:

 

Hvis dere vil se hvilket gear jeg kan oppnå denne dps'en med så sjekk ut.

Voidwalker på serveren Bladefist. Dette med Unholy spec.

 

Dette var for 3 måneder siden, har ikke spillt wow siden da.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...