Gå til innhold

Bully: Hvordan tror dere det blir?


urrin

Anbefalte innlegg

Jeg syns det virker litt vittig, så jeg kommer nok til å kjøpe dette på fredag om det treffer gamestop-sjappa da.

 

Håper bare dypt og inderlig at det ikke blir ett nytt "state of emergency", heheh ;)

 

Med det så mener jeg vel "ett spill som mer eller mindre bare er fyllmasse mens man venter på det neste GTA spillet". Derimot så tror jeg Rockstar har blitt litt mer voksent, og blitt litt varmere i trøya siden den gang.

 

Jeg gleder meg i alle fall til fredag. Får bare håpe en slipper å bli sjuk etter kvinnfolk og alkohol i helga, mihihi ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stor gleder meg selv. spillet har jo fått svært gode karakterer. på alt annet en grafikk og loading time. og noe dårlig framrate. men gameplayet ser morsomt ut. og kunne være skoles bølle liksom. og ha en hel by og leke seg i. trodde selv det hadde kommet alt men. hvor har du hørt fredag?

Lenke til kommentar

På grunn av at jeg har dårlig med penger på grunn av den kommende russetida og sånt så har jeg ikke penger før siste fredag i månden. Så kommer ikke til å kjøpe dette spillet før neste måned. Så håper Rockstar har kommet opp en fix innen den tid, i mellomtida koser jeg meg hvertfall med Vegas 2 hvertfall siden jeg har forhåndsbetilt det for lenge side.

 

Gameplayet ser kanskje "tørt" er det flere som sier, men uansett siden det Rockstar og spillet ikke er fullpris-spill så kjøper jeg det hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...