Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En post er slettet fra tråden. Dette er en bildetråd så jeg ber folket om å poste GIF'er i dertil passende tråder.

Unnskyld, men hva? Hvorfor? Jeg har sett videoer flere ganger i alle disse (disse; som i puppe -og rumpetråden) trådene som har fått stå fordi de alle har holdt seg til temaet. Allerede på forrige side var det en post som kun inneholdt en link til YouTube. I dette tilfellet var det derimot en GIF. Okei. Da kan den passe i GIF-tråden. Men det var også en GIF med en perfekt kropp, så da burde den jo per definisjon passe her også? I de andre trådene er det bildeplikt. Det er det ikke her. Her er det åpent for diskusjon. Det er det ikke der.

 

Poenget mitt er at denne tråden på ingen måte har vist noen tegn tidligere til å "fordømme" hva slags format kroppen blir presentert i, så hvorfor er det plutselig et problem at det blir postet en GIF?

 

(Og når du først skal fjerne et innlegg, så fjern gjerne sitatene bak det også. Ser bra rotete ut nå.)

 

 

Dette bildet inneholder pupper. Plizz ikke flytt det til puppetråden.

 

Unskyld meg, men bør ikke en "Forumveiledere" heller ta opp slikt privat mellom en "Moderator"? Virker ufattelig amatør messig å legge ut slik uenighet/uvitenhet som burde heller vært diskutert internt.

 

Nå vet jeg ikke hva en "Forumveiledere" egentlig gjør, men titelen virker som noe som har blitt tildelt deg. Med andre ord skulle jeg tro at et form for ansvar og oppførsel medregnes en slikt stilling.

 

Måten du reagerte på virker ufattelig barnsligt.

 

FYI; Første post i emnen står det tydlig "Sleng ut et bilde, og kommenter andres."

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderasjonen er feil da GIF-filer fortsatt er for bildefiler å regne. Youtube-lenken burde heller ha vært fjernet om ikke ho er brennheit. Hvorvidt diskusjon om moderasjonen bør tas privat så burde det ha stått i posten som informerte om slettingen at slikt skulle tas privat.

 

...og "amatørmessig" skrives i ett ord, men vennligst ikke flytt denne posten til gramatikk-tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...