Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår???

Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former.

 

Og Catherine Bell har forøvrig en veldig pen kropp. Puppene er på ingen måte overdimensjonerte. Men hun har dog altfor lite booty til å kvalifisere til tittelen "perfekt kropp".

Lenke til kommentar
Når ble det mandig med hofter og langt blondt hår???

Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former.

 

Og Catherine Bell har forøvrig en veldig pen kropp. Puppene er på ingen måte overdimensjonerte. Men hun har dog altfor lite booty til å kvalifisere til tittelen "perfekt kropp".

Sier vel mer om dagens menn.

Lenke til kommentar
Når det sitter på en dame som er mer muskuløs enn en gjennomsnittlig mann. Muskuløse lår, veldig definerte magemuskler, så og si ikke-eksisterende pupper og brede skuldre er ikke akkurat det jeg forbinder meg feminine former.

 

stakan, sa det godt :thumbup:

Knapt synbare magemuskler er en mer passende beskrivelse, mener jeg. Puppene er da helt i tråd med resten av kroppen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...