Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Ser klare antydninger til hengebryst der som betyr: Hell NO!

 

Puppene er såpass store at det ville være unaturlig om de truttet som noen med en A-størrelse. Kravstor!

Kravstor? Tråden handler om "perfekt kropp"...

 

Klart dei ikkje kan strutte i same størrelse, det har heller aldri blitt påstått. Som sagt er eg enig med dicktator i at dei ikkje er perfekte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom over en sak på VG om et stk fotomodell som ærlig innrømmer at hun ikke ser ut som på de bildene som vanligvis blir publisert. Hun har nå lagt ut både før og etter bilder selv på sin egen blogg.

 

gallery_enlarged-kim-kardashian-complex-mag.jpg

 

Kult at det blir gjort slik at ikke samtlige som sitter med en dorull på pc-bordet, tror at den perfekte kropp, faktisk er perfekt.

Lenke til kommentar
Kom over en sak på VG om et stk fotomodell som ærlig innrømmer at hun ikke ser ut som på de bildene som vanligvis blir publisert. Hun har nå lagt ut både før og etter bilder selv på sin egen blogg.

 

Kult at det blir gjort slik at ikke samtlige som sitter med en dorull på pc-bordet, tror at den perfekte kropp, faktisk er perfekt.

I denne diskusjonen ser eg ikkje heilt kva som er problemet med dette. Alle veit at mange bilete blir pussa opp i eit biletbehandlingsprogram. Om den perfekte kropp er litt retusjert forandrer jo ikkje det det faktum at kroppen ser bra ut. Om akkurat den dama som er avbilda ikkje ser sånn ut betyr lite.

Lenke til kommentar
snip

I denne diskusjonen ser eg ikkje heilt kva som er problemet med dette. Alle veit at mange bilete blir pussa opp i eit biletbehandlingsprogram. Om den perfekte kropp er litt retusjert forandrer jo ikkje det det faktum at kroppen ser bra ut. Om akkurat den dama som er avbilda ikkje ser sånn ut betyr lite.

 

Flesteparten vet nok det ja. Hadde vært interessant med en poll hvor en spurte folk om hvor mange prosent av bildene en tror er 100% ekte. Hvis samtlige stemmer at 90% av bildene er retusjert, så beliter jeg meg.

 

Ja, kroppen ser bra ut retusjert, men poenget var at noen bør kanskje påminnes om at det er ikke helt sant det som en ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...