Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg syntes Alessandra Ambrosio er direkte stygg.

:dremel:

Er ikke enig, men denne tråden handler om kropp. Er vel ikke noe særlig tvil om at hun har en bra kropp

Alessandra-Ambrosio-002-By-Dieart-.jpg

Endret av bruno99
Skrevet

Kroppen hennes er for tynn, midjen og hoftene for smale for å kvalifisere til drømmekroppen. Ansiktet har mer kantete ("maskuline", selv om jeg på ingen måte mener hun er maskulin) trekk enn drømmeansiktet.

*Mine innlegg*

Skrevet

Er ueanig. Er du direkte stygg, så minner utsendet ditt om en Uruk hai og du har ostepopp til tenner, ho der var jo langt over skalaen for stygg. "Siler" man ut folk med det utsendet er det ikke så fryktelig mange igjen, eller?

Skrevet

Jeg synes hvertfall at kombinasjonen med Heidi Klum, Alessandra Ambrosia og Adrian Lima er nok blant de aller flotteste. Spesielt i Victoria Secret sitt 08 show. Det var helt magiskt. Tror jeg har sett det 3-4 ganger :ph34r:

Skrevet

Ser jo det er flere som har postet bilder av flere damer og diskusjonen har gått sin gang, men fra første side finner du at jeg postet Adriana Lima og jeg står fortsatt på at hun har den heiteste kroppen av alle jeg har sett. Hun er bare dritdigg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...