Gå til innhold

kommer Age of Conan til å koste noe per måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om Age of Conan kommer til å koste penger hver eneste måned, sånn som WoW?

Har lyst til å kjøpe spillet, men det blir for dyrt med 200 kr. i måneden!

Takker for svar! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antageligvis vil du kunne betale for flere enn 1 måned om gangen og, og da vil man vel fort se at prisen går godt under 100kr måneden. Men absolutt ikke sikker på det. Håper det blir mulighet for å kjøpe noe slags "lifetime" abo. 1500kr for evig abonnoment eller noe slik.

Skrevet
Antageligvis vil du kunne betale for flere enn 1 måned om gangen og, og da vil man vel fort se at prisen går godt under 100kr måneden. Men absolutt ikke sikker på det. Håper det blir mulighet for å kjøpe noe slags "lifetime" abo. 1500kr for evig abonnoment eller noe slik.

Det var faktisk ikke en dårlig idé. Det meste man kan betale for i WoW er vel 6 måneder. Om funcom kommer med ett tilbud om å betale for 1 år, sier jeg ikke nei takk til det.

Skrevet

Ett 60 dagers timecard hos komplett (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346656) koster 229,-

Det blir ca 100 kr pr mnd. Med tanke på at de fleste mmo koster 10-15 dollar (ca 50-75 kr, lav dollar kurs) pr mnd, så regner jeg med at funcom vil legge seg på samme nivå. Som nevnt over så pleier man også å få rabatter ved å kjøpe flere månder i samtidig, 1-3-6 månder pleier å være normalt (etter min erfaring).

Skrevet
Det var faktisk ikke en dårlig idé. Det meste man kan betale for i WoW er vel 6 måneder. Om funcom kommer med ett tilbud om å betale for 1 år, sier jeg ikke nei takk til det.

Man kan kjøpe 12 måneder i AO, funcoms første mmo, så det er gode sjanser for at de kjører samme stilen for AOC

Skrevet

Man kan kjøpe 12 måneder i AO, funcoms første mmo, så det er gode sjanser for at de kjører samme stilen for AOC

Hva kostet det for AO ?

Skrevet (endret)

Rart at de likestiller EUR og USD?
Age of Conan kommer definitivt til å være stivere i pris en det veldig gamle anarchy online er.

Det er jo månedlig inntak som skiller de store fra de enorme inntektene.
Nå skal jo alt og alle lage et massivt online spill i håp om å tjene like graps som blizzard =)

Endret av Zeph
  • 1 måned senere...
Skrevet

"The subscription fee will be priced at 14,99

USD in North America and 12,99 Euro in

the European markets (plus VAT where

applicable)"

dvs 12,99 euro i månden. Eller omtrent 100 kroner.

Litt ekstra info :

"Funcom has at present scaled the server park for

the Age of Conan game for handling 500.000-

600.000 active subscribers for the launch period,

under a set of assumptions for playtime per

subscriber, number of subscribers per server,

number of subscribers per game clients sold etc.

Funcom may, in the period before launch, decide to

further adjust the server capacity according to the

game momentum leading up to launch."

http://hugin.info/133182/R/1211603/251138.pdf

Skrevet

Seriøst, jeg håper faktisk at det kommer til å koste 200-300 kr i mnd iom at da får vi bort de fleste mammadalt 14tiss ungene som har ulovlig lånt visa. Modenhet er sjeldent i de fleste spill. Vil langt heller spille sammen med folk som vil ofre en god slump penger i mnd, enn folk som sitter å ni-venter på gratis 10 dagers prøvespillings.. bare tenk på WoW, der var det alltid spam spam spam av råtne korrupte idioter grunnet til at alle hadde mulighet til å skaffe seg konto

Skrevet (endret)
Seriøst, jeg håper faktisk at det kommer til å koste 200-300 kr i mnd iom at da får vi bort de fleste mammadalt 14tiss ungene som har ulovlig lånt visa. Modenhet er sjeldent i de fleste spill. Vil langt heller spille sammen med folk som vil ofre en god slump penger i mnd, enn folk som sitter å ni-venter på gratis 10 dagers prøvespillings.. bare tenk på WoW, der var det alltid spam spam spam av råtne korrupte idioter grunnet til at alle hadde mulighet til å skaffe seg konto

da tror jeg nok heller minst 70% av kundene forsvinner, alle aldre. er en grunn til at bortimot alle mmo har tillnermet lik pris. Var nok det DNA reffererte til. hadde folk vært villige til å betale 2-300 kr i måneden tror du ikke wow, lotro etc hadde hatt en slik pris?

Endret av Christeven
Skrevet

hahah 200-300 kr! da hadde du ikke hatt mange spillere igjen da, da hadde jeg heller begynt å spilt WoW eller noe... (ok ikke akkurat WoW, men et eller annet MMORPG)

Skrevet

Veldig teit at de tvinger oss nordmenn til å betale i Euro. Men men, det er jo bare et pluss for aksjekursen, det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...