Gå til innhold

Dataparty med 20 års grense. Er det tingen ??


Anbefalte innlegg

www.SarpeLAN.org arrangerer dataparty i mars med en egen sal for de over 20 år. Et det er bra tiltak ?

 

Er det mange OldisLAN'ere som som ikke trives blant de bråkete tenåringene ?

 

Til orientering, så avholdes partyet 14. - 16. mars i Sarpsborg.

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.

Så kan vi drikke øl og sprit også mens vi over 20 spiller :D Alkoholforbud på LAN kan jeg godt skjønne når det er mye fjortiser der, men vi som er gamle nok, må vel få lov å hygge oss med litt drikke :woot:

CS ble jeg lei for flere år siden. Nå er det Battlefield for min del. Fett å kjøre tenks og ta seg en Whisky ved siden av :lol:

 

-Jokke

PS: ikke så kult å bli fragga av en som er halvparten så gammel som en selv ...

Lenke til kommentar

Et eksempel på et LAN jeg var på; Først var det to fjortisser som sloss fordi en av dem sneik i køen. Det endte med at begge begynte å grine! Like etter var det en som bare var 13 år og ikke var gammel nok. Han sto å hikstet da pappa kom å hentet ham. På resten av LAN'et var CS-skriking fra gutter i stemmeskifte gjennomgående..

 

JA! vi ønsker oss MINST 18-års grense på LAN! :yes:

Lenke til kommentar

selv om man selv er over 18/20 år gammel så skal man ha respekt for folk som ikke er det.

 

Har selv erfart at det er forskjell på 14-åringer og fjortiser.....

 

Er jo ikke noe som er verre enn å bli "diskreditert" på grunn av alderen, og ikke på grunn av personligheten - been there, done that....

 

Det er jo utrolig mange som er godt over 20 og fremdeles er "fjortis" i hodet da, men de glir rett inn i 20+ salen, eller? Uansett er det kjekt med slike folk og skjenkebevilging....

 

think before you post!

Lenke til kommentar

Tresprit: har du noen andre måter å få folk godt oppi åra til å dra på lanpartys da? Går jo ikke ann å ha en personlighetstest ved innganga.

 

Det å sette aldersgrense er helt greit IMO. Det gjøres på utesteder også og det er mer enn bare for å få de rette sjenkebevilgningene. Aldersgrenser er et effektivt virkemiddel for å få de gjestene du ønsker

 

De som ikke er gamle nok får heller smøre seg med litt tålmodighet og tenke at om noen år så også de nyte godt av aldersgrensa.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at 18års grense burde holde lenge. *kremte noe om at jeg er 18 og liker å lan'e, men misliker folk som roper og skriver på lan!*

 

Men som det er sagt tidligere, det er MANGE 20åringer som skriker og sverter hvis de dør/taper i spill!!

 

Er det egentlig noe problem å ha folk på lan, hvis dere har problemer med enkelte, gjør som meg, arranger ting selv, og si "det er ikke plass" til de du ikke vil ha deR;) Blir kanskje ikke de størrste lan'ene, men er jo morro fordeT:)

 

Magnus

Lenke til kommentar

Alle har da lov til å dra på LAN party, men la det bli ett og annet for de eldre også. Kanskje kombi-LAN med to avdelinger for 10+ og en for 18(20)+ for jeg har en mistanke om at 20 åringer med jobb og inntekt sitter på hybelen med ADSL og dama på fanget og synes LAN-Party er unødvendig og gidder ikke dra, ikke helt bra for beregnede inntekter for leie av nett og lokaler.

 

Blir det alkohol der så blir det fort søl så ta med 4pac tørkeruller og regnjakke til PC'n :wink: hehe

Lenke til kommentar
Et eksempel på et LAN jeg var på; Først var det to fjortisser som sloss fordi en av dem sneik i køen. Det endte med at begge begynte å grine! Like etter var det en som bare var 13 år og ikke var gammel nok. Han sto å hikstet da pappa kom å hentet ham. På resten av LAN'et var CS-skriking fra gutter i stemmeskifte gjennomgående..

 

JA! vi ønsker oss MINST 18-års grense på LAN! :yes:

 

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...