Gå til innhold

Dataparty med 20 års grense. Er det tingen ??


Anbefalte innlegg

20 års-grense er jo heeelt på tryne!  :grumpy:  

halvparten av de som er på data - party/LAN er jo 14- åringer og jevnaldrede  (inkludert meg selv)

Ikke alle brøler når de blir frægga eller taper, har opplevd at 18+ folk brøler mye mer enn de andre.... De tåler rett og slett ikke å tape ovenfor yngre personer..... tåpelig!  :lol:  

 

CS er veldig bra, men det finns andre bra MP spill også!

f.eks.  

Starcraft!  

Warcraft 3!  

Jedi Knight 2!  

SOF!  

Battlefield 1942!  

Codename Eagle!(nesten som en før version av BF1942, bare at det er totalt anderledes... :-? )  

Worms World Party er også litt morsomt! (heheh, sinnsykt morro)

 

Så til alle dere som ikke liker fjortisser og jevnaldrede: dere har alle vært fjortisser, så HOLD KJEFT!!!

 

Hehe, takk for at du understreker våre (de som er 20+) sine poenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvis folk skal tjene penger på å arrangere LAN er det vel ikke en spessiell fin ide å ha aldersgrense, 50% på LAN er vel under 20? Er selv 14 år og mener jeg greier å oppføre meg, føler faktisk akkurat det samme som dere om "fjortisser" som skriker og bæljer uansett hva som skjer..

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk ikke aldersgrense på lan er så dumt jeg da.

Ikke fordi jeg for enhver pris vil unngå fjortiser, men fordi som jente føler man seg utafor nok som det er om ikke alle rundt deg er 5+ år yngre enn deg. (og ja, jeg er IKKE CS fan om dere lurte..)

så om noen klarer å stable et lan på beina her i Trondheim, hvor det attpåtil er aldersgrense type 20 så er jeg med :-) (dette er vel stedet det burde gå an, med tanke på hvor mange datanerder det finnes på Gløshaugen f.eks.)

 

Ok, det jeg prøver å si er at om det finnes et lan hvor jeg kan dra og kanskje ikke ende opp med BARE fjrotiser og deres sjelefrender som spiller CS hadde det vært kjempestas. Og inni mitt hodet virker det som om aldersgrense kanskje kan virke slik!!! Meget mulig jeg tar feil...

 

mvh

molly

Lenke til kommentar
Vi har skitt like mye rett til å dra på lan som alle andre har!!!

Det er ikke alle som er sånn som roper: du cheater!!!! din stygging skitt ta deg!!

De som sier det er bare sinnsvakt dårlige!!!

 

Dere har også vert fjortiser en gang!! trur dere at dere var bedre da???!!! :x  :evil:

 

det er ikke snakk om å være bedre, det er snakk om oppføre seg på akkurat den måten du gjør over.

 

men, det høres ut som et lan jeg ville gått på. hovedgrunnen til at jeg ikke går på lan nå, er de sinnsykt irriterende ungene som er overalt. litt mer modne personer, som ikke har med seg tre meter høye høyttalere som spiller elendig techno og "morsomme" sanger.. da hadde det blitt bra, da.

 

 

Hey!!! Ikke alle fjortisser liker sånn techno- skitt....

Det er noen som liker skikkelig musikk som METALLICA!!!!

 

Sint Metallica-fan...

siden du sier det, så går jeg utifra at du er 14 år. Og i den sammenhengen så lurer jeg på hva det er med "fjortisser" og metallica ?

enten så liker "fjortissene" dårlig techno eller så er det metallica :o

 

Hater Techno!!!! Har likt METALLICA mange år og det er fortsatt like bra....

Hammerfall, Rammstein og Iron Maiden er også kjempebra!

å du da... hvilken musiik hører DU på???

Lenke til kommentar

la oss nå alle huske at fjortiss er en sinnstilstand, ikke en alder, vet om flere 18-22 åringer som er "fjortisser", som hyler og skriker hver gang de blir fragga på LAN osv, så hvorfor aldersgrense? hvorfor ikke bare oppførselsgrense. Kast ut bråkmakere og "disturbers of peace"

 

Når det gjelder musikksmak, jeg er 16.. liker hverken tecno eller metallica så jevlig godt. tecnotrance kan for min del brenne i helvete, det er så langt fra musikk som noe er. Holder meg til Deftones, gamle KoRn sanger og tool.

Lenke til kommentar
MEGET god idè der derre....Håper det er flere arrangørere som kan ta det hintet og få bort de HYLENDE 4'tisene som som hyler av fuller røster hver gang de taper i CS.

 

JEG HATER DERE.....DDDDDDDDDDDØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(puh)

 

Ja, så ser vi hvor seriøs du er da. Jeg quoter.. "JEG HATER DERE.....DDDDDDDDDDDØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!11"

 

tipper du er 12 el.no. er selv 15, trenger ikke oppføre med som en desperat wannabe fordet.

Lenke til kommentar

Insanity - (posten din over) 8) Hehe :smile:

 

Det er nokk 14'is LAN som det er så slutt å syt...Om noen vil starte 20 (18+) årsgrense LANParty så la dem nå gjøre det da, er da ikke no å bråke om i det hele tatt.

 

Hvis dere på lavere alder vil ha mere parties så få mødrene deres til å låne syklubb lokalet så dere kan rope, hyle, banke musa og keyboardet ned i halsen på motstanderne, ødelegge og rote der.

Lenke til kommentar

Virker som det er endel fra Trondheims området her som er interesert i et over 20 lan. Går selv på gløs og kan godt være med og arrangere et sånn lan hvis det er interesse for det.

 

Min ide i første omgang vil være et lan fra fredag til søndag med lov til og ta seg en pils, må jo se på interessen om hvor stort lokale det er aktuelt og leie, til sist må jeg høre med samboern når jeg får lov :)

Lenke til kommentar
Virker som det er endel fra Trondheims området her som er interesert i et over 20 lan. Går selv på gløs og kan godt være med og arrangere et sånn lan hvis det er interesse for det.

 

Min ide i første omgang vil være et lan fra fredag til søndag med lov til og ta seg en pils, må jo se på interessen om hvor stort lokale det er aktuelt og leie, til sist må jeg høre med samboern når jeg får lov

 

LoL :lol: Ekte piska tøffelhelt? :p

Lenke til kommentar
Ja 20 års grense lan er bra, noen fiks det i trondheim :)

 

Var i england i fjor på i10 lan(forbindelse med PA) og der var det full sjenke bivilgning, det tok rett og slett av, ble en mye mere sosial event ut av det en "vanlige" norske lan. Folk satt i times vis og snakka vekk fra pcne og ble mye bedre kjent etc.

 

Til de som sier at vi har like mye rett til og være på lan som dere, vel ikke snakk om rettigheter her, heller snakk om at noen arrangerer et tilbud til en gruppe som idag ikke har det samme tilbudet som yngre, e g, noen hvis ikke mange, kan godt tenke seg og være på et litt mere stille lan en helg med jevnaldrende og ikke 10 år yngre, samt og kunne kose seg med en pils eller en lille en.

 

 

 

 

-Virus pin jo 8) Tok noen øl med Irwin da tenker jeg :p

 

Xanadu is a bunch of wankers :roll:

Lenke til kommentar

Tror nok det hadde vært bra med noen lan med 20+ aldersgrensen. Mange som er 25+ som ikke gidder pga bråk og 14tisser. Jeg vergret meg for å dra på TG, men eneste grunnen til jeg drar er at jeg sitter på en kul rekke (#hw.no@undernet rekka). For de som er under 20+, hvorfor skriker dere slik? Dere får jo være med "likesinnede" uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...