Gå til innhold

Haze imponerer stort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd det spillet, og fikk ikke noe "wow" følse. Føltes egentlig mer ut som en dårlig versjon av Crysis, bare med litt annerledes gameplay og mer Sci. fiction. Fikk også det "har gjort det 1000 ganger før" følsen, ikke no nyskapende spill, bare skyt og drep liksom(på de 2 banene jeg prøvde). Men det kan sikkert bli et greit FPS spill til PS3, men var ikke no spill jeg ble motivert til å spille igjen.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Har prøvd det spillet, og fikk ikke noe "wow" følse. Føltes egentlig mer ut som en dårlig versjon av Crysis, bare med litt annerledes gameplay og mer Sci. fiction. Fikk også det "har gjort det 1000 ganger før" følsen, ikke no nyskapende spill, bare skyt og drep liksom(på de 2 banene jeg prøvde). Men det kan sikkert bli et greit FPS spill til PS3, men var ikke no spill jeg ble motivert til å spille igjen.

 

uhm,, hvor lenge siden er det du spilte det? ikke si Electroworld i Oktober... For da er det urelevant...

 

Pluss, ettersom jeg har fått med meg har de lagt på utrolig mange tøffe features. Spille som to forskjellige lag med forskjellige abilities. 4 player co-op som man bare kan "klikke seg inn i". Forskjellige måter å sette folk ut av spil på (stjele gunner, overdose av nectar, osv..) Spør du meg så er det mange kule detaljer som (hvis de holder det de lover) kan gjøre Haze til et FPS med stor klasse.

 

Tviler ikke på at de har finpusset litt på grafikken mellom delaysa heller og framerate issuene som var på Electroworld demoen virker som om er borte vekk..

Lenke til kommentar
begynner rett og slett å bli turned off av FPS-spill for tiden.

Spillet ser bra ut osv. men er redd for at det bare blir "Enda et FPS-spill"

Er veldig enig. Jeg liker heldigvis FPS, men det kan også bli for mye av det gode. Utviklere satser alt for safe for de vet FPS selger. Sånn sett beundrer jeg assassin's creed-utviklerne som gjorde noe annerledes. Har sett et intervju med en av de som var i bresjen for det og han sier akkurat det samme. Shooters er det nok av for tida.

Lenke til kommentar
Er ihvertfall unødvendig med flere FPS spill som kjører 30fps, det skal liksom være nextgen ikke PC anno år 2000.

Hvordan kan du si det?

 

 

30fps på konsoll er jo bare flott da vi som sitter med håndkontrolleren og ikke trenger så raske reaksjoner og heller ikke oppgradere maskinvaren!!

 

Skal holde øye med denne tittelen!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gleder meg helt sinnsykt, vet noen når det kommer ut, og om det er online! i så fall blir det såkalt en split screen online som på AOT

 

Hva er egentlig FPS spill

 

Du gleder deg sinnsykt, men veit egentlig ikkje overhodet ka du gleder deg til? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tja regner med det har fått smellt på omfattene finjusteringer på dette spillet, ergo utsettelsen altså :p Forhåndsomtalene var jo så som så på denne tittelen her.

 

Men godt det begynner å løsne her, kanskje det blir eit godt spill. Selv om eg ser meir frem til FOM2, og online kavalkaden der.

Lenke til kommentar

Har fulgt med på dette spillet lenge, men dette er en av de titlene som kan gå begge veier for meg. Hvis historien er bra(altså litt mer enn, aliens invaderer jorden og vi sender inn en liten gruppe for å slå dem selv om de har så mye bedre teknologi enn oss), så kan det bli et bra spill.

 

Dog tror jeg BF:BC blir bedre, men det er mest med tanke på mulighetene ved multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...