Gå til innhold

Anmeldelse av Army of Two


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror nok dette vil bli plukket opp når jeg kan få det til 199,-. Fullpris er det tydligvis neppe verdt. Anmeldelsen var bra, og jeg kan fint vente en god stund før jeg evt. prøver dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det var spennende å lese gamer.no sin anmeldelse av dette siden jeg syns VG sin virket veldig forutinntatt over hele greia med at spillet var både politisk ukorrekt og platt. Nå har det seg faktisk sånn at selv om jeg ikke føler noe stort behov for å være kjempe-PK sjøl, så sitter det alltid en litt sur smak igjen når jeg spiller spill som er i OVERKANT hintende bastante (eller bastant hintende) til at "folkeslag X oppfører seg slik" (Les: C&C Generals for eksempel, selv om de gjør det med glimt i øyet).

 

En bra anmeldelse, grundig og godt forklarende. Jeg reagerer heller ikke på sluttkarakteren, mangel på dybde og lengde burde da såvisst være nok til å trekke så mye som det er gjort her. Godt jobba!

 

Litt pirk, til slutt:

Selv om det kan være litt forutsigbare er fiendene i dette spillet skikkelige skarpskytere, i hvert fall på lengre hold. De er gode til å sikte, og behandler objekter som kan brukes som hjemmested på en realistisk måte.

Eiesjuke fiender eller gjemmesteder? Typo uansett. ;P

Lenke til kommentar

Jeg tror at om man skal vise islamske selvmordsbombere i et spill, må man gjøre det skikkelig. Som det er beskrevet litt i omtalen, blir bruken litt Postal 2-aktig. Det funker i Postal da spillet er gjennomført useriøst. I AO2 vil jeg forvente at de fiender jeg møter oppfører seg noenlunde realistisk. En selvmordsbomber, eller en kamikazebomber i dette tilfelle, finnes så vidt jeg vet ikke i Midtøsten. Selvmordsbombere blir heller ikke brukt aktivt i strid da disse er passive krigførere som i hovedsak skal ramme uskyldige. Måten disse brukes på i AO2 blir derfor helt feil og egentlig litt latterlig. Det hadde væt mye kulere om selvmordsbombere hadde oppført seg som den trusselen de er i ev. mellomsekvenser.

 

Ellers ser jeg helt klart underholdningsverdien i spillet.

Lenke til kommentar
Litt pirk, til slutt:
Selv om det kan være litt forutsigbare er fiendene i dette spillet skikkelige skarpskytere, i hvert fall på lengre hold. De er gode til å sikte, og behandler objekter som kan brukes som hjemmested på en realistisk måte.

Pussig. Jeg trodde feilen ble rettet opp før publiserig. Takk for bemerkelsen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å få testet dette spillet, da jeg så VG sin anmeldelse tenkte jeg bare;

"Gamer.no kommer til å gi dette en bedre anmeldelse og en bedre skrevet anmeldelse". Anmeldelsen var mye bedre skrevet det er sant, men karakteren er ikke spesielt høyere. Begynner å bli litt lei av våset om hva som er politisk ukorrekt og bla bla bla. Det er ikke det jeg tenker på når jeg skal spille ett spill, jeg tenker mer på om der morsomt og underholdene :p Ellers er omtalen bra, men var greit å få sagt at spillet skulle hatt en 7er eller 8er.

Lenke til kommentar
Anmeldelser er subjektive. Selv om du liker et spill, trenger ikke de i gamer å gjøre det. Selv om noen andre praiser et spill, trenger ikke gamer å gjøre det. Syns å huske at et RPG til 360 fikk 10/10 her, men ganske lunken anmeldelse andre steder. Er dette også noe å være skuffet over?

men nå var det sånn at Lost Odyssey fortjente 10/10

Lenke til kommentar
Begynner å bli litt lei av våset om hva som er politisk ukorrekt og bla bla bla. Det er ikke det jeg tenker på når jeg skal spille ett spill, jeg tenker mer på om der morsomt og underholdene :p

Greit nok, men det må være lov å reagere på det. Jeg har bare sett et par videoer av Ao2, så det har jeg riktignok ingen meninger om. Likevel vil jeg poengtere at spillutviklere ikke kan gjøre hva de vil og deretter gjemme seg bak at de ikke tar det hele så seriøst selv. Litt på samme måte som Ron Howard ikke uten videre bør slippe unna med det når han demoniserer en stor bokser og hederlig mann som Max Baer i filmen Cinderella Man (så den på TV2 forrige lørdag, og er fortsatt irritert).

Lenke til kommentar

Får påpeke en skrivefeil jeg også da;

Selv om det kan være litt forutsigbare er fiendene i dette spillet skikkelige skarpskytere, i hvert fall på lengre hold.

 

Spiller nesten aldri coop, så hvis jeg kjøper dette ender jeg nok opp med å vente til det blir billingere.

Endret av Saiko
Lenke til kommentar

Fikk det i posten idag, sålangt har jeg bare spilt alene, skal gå full out coop imorra:) men sålangt er det konge, og veldig typisk hollywood stereotype, samme med dem du spiller. som man også har i gears of war for å nevne et spill:p Alt i alt må man se på det som en typisk hollywood action film etter min mening, å enten liker man det ikke, ellers gjør man det:)

Lenke til kommentar

Dette spillet var en "real laugh" fra ende til annen. Jeg synes historien var veldig morsom, og jeg bare digger forholdet mellom de to hovedpersonene, og det faktum at de er "the ultimate badasses". Det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt med et spill sammen med en kompis. Uheldigvis er det litt for kort for min smak, slik at det virker nesten som et minispill. Tanken er vel at man skal spille gjennom det flere ganger noe som absolutt er meget aktuelt, men bare en gang pr. kveld ;). Likte også godt det store våpenarsenalet som kan oppgraderes med dine hardt inntjente penger.

Lenke til kommentar

Karakteren er så som så, men spillet er sålang genialt. Har ventet på dette spillet lenge, men man må like denne type spill for og få noe ut av det. Det er flere geniale løsninger slik som og skli inn i dekning, og ikke minst at om man spiller alene er det veldig enkelt og styre "kompisen". Har bare fått brukt det en liten stund, men er meget positivt overasket!

 

mer enn et bra innslag på julebordet :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...