Gå til innhold

Canon Cash Back kampanje 2008


Anbefalte innlegg

Da var det på tide med ny Cash Back kampanje fra canon :thumbup:

 

Kjøp et av de utvalgte produktene nedenfor i perioden 1.03 og 30.06 2008.

 

Cashback-tilbud.........................Cashback-beløp

EOS 5D kamerahus.....................kr1600 i cashback

EOS 40D kamerahus...................kr1200 i cashback

EOS 400D kamerahus.................kr480 i cashback

EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM......kr400 i cashback

EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM.....kr400 i cashback

EF 16-35mm f/2.8L II USM..........kr800 i cashback

EF 17-40mm f/4L USM.................kr400 i cashback

EF 24-70mm f/2.8L USM..............kr550 i cashback

EF 24-105mm f/4L IS USM...........kr480 i cashback

EF 50mm f/1.2L USM...................kr550 i cashback

EF 70-200mm f/2.8L IS USM.......kr800 i cashback

EF 70-200mm f/4L IS USM..........kr480 i cashback

EF 70-200mm f/2.8L USM...........kr550 i cashback

EF 70-200mm f/4L USM..............kr400 i cashback

EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM......kr400 i cashback

EF 100mm f/2.8 Makro USM........kr400 i cashback

EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM..kr800 i cashback

Speedlite 580EX II.....................kr400 i cashback

Makroblits MR-14EX....................kr240 i cashback

Endret av Alfa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner ingenting om dette på canon sine sider. Kjøpte et 400D kit i går, om ikke cash back gjelder kittet hadde det vært mer lønsomt for meg å kjøpe kun hus og seperat linse. Og da kanskje fått en bedre linse.

 

Den er ikke lagt ut på Canon norges side ennå, gå her

Kjøps kvitering på 1 mars så så får du Cashback

Lenke til kommentar
Jeg har ennå ikke fått cashback for kameraet og linsene jeg kjøpte ifjor (sendte inn papirene i September), så for min del så er det bare PR-jippo.

Ville ringt til Canon Norge å fått di til å etterlyse di, hadde ikke noe problem jeg, tok en måned før jeg fikk pengene

Lenke til kommentar
Jeg har ennå ikke fått cashback for kameraet og linsene jeg kjøpte ifjor (sendte inn papirene i September), så for min del så er det bare PR-jippo.

Ville ringt til Canon Norge å fått di til å etterlyse di, hadde ikke noe problem jeg, tok en måned før jeg fikk pengene

 

Jeg får gjøre det i morgen, og se hva de sier. Er jo litt merkelig at ingenting har skjedd, når jeg har fulgt instruksjonene på Canon sine sider.

Lenke til kommentar
Da var det på tide med ny Cash Back kampanje fra canon
Spør du meg, er dette bare slitsomt. Det ville vært mye mer realt å faktisk sette ned prisene sine. Håper faktisk at slike løsninger blir forbudt - uansett leverandør og bransje... Men - det er nå samme for meg - jeg skal ikke ha noe Canon-utstyr ;-)
Lenke til kommentar
Jeg har ennå ikke fått cashback for kameraet og linsene jeg kjøpte ifjor (sendte inn papirene i September), så for min del så er det bare PR-jippo.

 

Samme skjedde med meg, men da jeg ringte og purret på dem fant dem faktisk igjen papirene og fikset det for meg. Tok sikkert et halvt år før jeg fikk pengene.

 

Uansett et utrolig irriterende system Canon har funnet på..

Lenke til kommentar
Da var det på tide med ny Cash Back kampanje fra canon
Spør du meg, er dette bare slitsomt. Det ville vært mye mer realt å faktisk sette ned prisene sine. Håper faktisk at slike løsninger blir forbudt - uansett leverandør og bransje... Men - det er nå samme for meg - jeg skal ikke ha noe Canon-utstyr ;-)

 

Enig med du, dette liker jeg ikke.

 

Kjøpsavtaler bør inngås velinformert og ordnet, for begge parter.

Prisen som oppgis og som du betaler i butikk bør være reell, ikke en del av et større regnestykke.

Lenke til kommentar
Finner ingenting om dette på canon sine sider. Kjøpte et 400D kit i går, om ikke cash back gjelder kittet hadde det vært mer lønsomt for meg å kjøpe kun hus og seperat linse. Og da kanskje fått en bedre linse.

I kit'et du kjøpte, så lå det et 400D hus. Du kan bruke Cashback på det huset selv om du kjøpte det sammen med et kit :)

 

Ellers synes jeg også dette Cashback-greiene er noe tull. Det må jo bety at Canon jevnt over har større marginer enn de vil oppgi, når de til tider kan ha slike Cashback-stunts. Nei, kjøp et annet merke, og få Cashback instant når du kjøper, og til og med uansett når du kjøper (innbakt i prisen). Da slipper man å måtte fylle ut et langt skjema på internett, få tak i IBAN nummer fra banken, sende inn den delen av boksen som har strekkoder og vente i spenning på om du faktisk får penger om en måned, et år, eller aldri?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...