Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake i gamet etter tre år. Føles litt rart... Er sikkert mye jeg må lære meg, både nye og gamle kunster. 

 

Er det noen aktive norske corps for tiden? Var medlem av NorCorp da jeg var aktiv sist. Er det noe aktivitet der?

 

Dette er jeg også på jakt etter, er i et corp nå men tids sonen er helt feil for meg, også føler jeg heller ikke at jeg passer helt inn, så må prøve noe nytt.

Lenke til kommentar

Husker gjengen i NorCorp som hyggelige. Drev med en del artige ting, W-space, POS og greier. Håper det fortsatt er liv der

 

NorCorp stengte ikke forrige uke. Noe med lite aktivitet blant medlemmene osv.

 

Edit: Tok feil

Endret av 42
Lenke til kommentar

Sjekk ut Norge.no chatte kanalen ingame, i Motd'en der er det oversikt over norske corps.

 

Har i laang tid prøvd å finne et corp via norge.no, men det er vanskelig...... tror ikke det er så veldig mange helnorske corp egentlig. Selv er jeg i et helt greit corp atm, bra med folk på kveldene har det vært i det siste også :)  '

Men varsle om noen finner et norsk corp som trenger en miner/hauler....

Lenke til kommentar

Den blir så dyr at det fraktmessig ikke vil gå under tollgrensen.

 

Jeg har derimot funnet noen alternativer på Ebay. De sendes til Norge fra Storbritannia. Det er derimot ikke spesifisert fraktpriser.

 

De er som følger:

 

Alternativ 1

 

Alternativ 2

 

Alternativ 3

 

Ut fra det jeg har funnet, selger ingen forhandlere den i Norge. Den eneste jeg fant som har noen av WD-40 sine Specials for salg er Bileksperten. Kanskje du kan plinge på de å høre om den er mulig å få tak i.

Lenke til kommentar

alle disse er så langt sjekket. Amazon ville ikke sende til norge (de som var under tollgrensa)og ebay folket svarer ikke når jeg hører etter priser på frakt... Blir vel som jeg sender en mail til Bileksperten ja.

 

Close but no cigar. Men du har fortjent deg en liten bonus Mr. Zetheus. Bare send meg ingame navn på en av dine toons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...