Gå til innhold

Forhåndsbestilling.Hvem er best?


Fulltronpet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sjeldene gangene jeg kjøper spill i Norge er det hos Absoluttspill.no Tror virkelig det er den beste nettbutikken jeg noen gang har handlet fra. Bra priser fabelaktig kundeservice og har aldri hørt noe negativt om de noen gang.

 

AMEN! Absoluttspill er fantastiske!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går.

Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.-

Haha, amen. Samme greia til meg. Selv har jeg ikke hastverk, men sikkert irriterende for de som har ventet lenge på dette spillet.
Lenke til kommentar

Absoluttspill.no er kongen på haugen ja, det er det ihvertfall ingen til om fra min side. Meget greie å ha med å gjøre pr.mail. De svarer raskt, og skulle det skje noe uforutsigbart enten ved forhåndsbestilling eller feilvare er det ingen sak å få ordnet opp med noe som helst.

 

Ikkje minst har de gode priser og man får spillene over natten.

Lenke til kommentar
ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går.

Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.-

 

Gikk inn på denne tråden for å tipse om det samme. En kompis av meg forhåndsbestilte et spill der, og han fikk det i postkassen en uke etter at det hadde vært ute i butikkene.

Lenke til kommentar
Jepp Absoluttspill, uten tvil.

 

ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går.

Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.-

 

ser at de er 50 lappen billigere enn absoluttspill.no på den tittelen.

Lenke til kommentar

Må understreke det at Absoluttspill.no er en kjempeside, og beklageligvis det at Zailor.no ikke er helt til å stole på også. Bestilte Halo 3 Legendary Edition 3 måneder i forkant men endte opp med å få det fredagen etter att spillet kom ut(!).

Heldigvis er det en Euronics butikk imellom skolen og meg :wee:

Lenke til kommentar
Jepp Absoluttspill, uten tvil.

 

ikkje bestill på Zailor vertfall, venter på Lost odyssey som skulle ver hos meg i går.

Dem har jo ikkje fått det inn enda, og svarer jo ikkje på mail -.-

 

ser at de er 50 lappen billigere enn absoluttspill.no på den tittelen.

 

 

nå ja, men eg kjøpte det når det kostet 299^^

derfor zailor, hadde det ikkje koste 299 hadde eg selcsagt kjøpt hos Absoluttspill.

men nå er det sendt vertfall, 4-5 dager levering gjenstår -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...