Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utseende - synes alle at de ser bra ut?


Gjest utseendefyrn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Hmm_*
Er noe jeg egentlig alltid har lurt på, hver gang jeg ser meg selv i speilet er jeg "fornøyd" med meg selv. Mer enn fornøyd, jeg synes jeg ser dritbra ut, men jeg er likevel ikke ladies man #1 når det gjelder å faktisk få tak i damer.

 

Derfor lurer jeg litt på, synes alle at de ser bra ut, slik at det kan godt være at jeg ser helt jævlig ut, men på grunn av naturlige, menneskelig årsaker så synes alle at de ser bra ut.

 

Fyr i vei med tanker og kommentarer :)

 

 

Dette er noe jeg virkelig har tenkt mye på selv også. Noen ganger ser jeg meg selv som så fantastisk kjekk, at jeg ikke skjønner noe som helst, andre dager synes jeg at jeg ser slapp og lite fresh ut. Noen ganger føler jeg meg så konge ved å se speilet, men får ikke dame ved å bare se bra ut, eller det er veldig mange fine damer som sender meg lange blikk, men jeg møter veggen med de jeg blir bedre kjent med føler jeg, tror litt av dette ligger hos meg siden jeg ikke slipper folk inn på meg så lett. Men noen ganger lurer jeg på om det kansje bare er damene som er psyko, og ikke skjønner hva dem selv driver med.

Jeg er jo også rimelig sjenert/mistenksom når det gjelder folk jeg ikke kjenner(omvendt med de jeg er trygge på) så noe sjekking på byen blir det fint lite av, men jeg kan ikke unngå og se hvordan mange damer stirrer på meg og når de noen ganger kommer rett bort for å sjekke meg opp trekker jeg meg fort unna(man tenker hvis hun går rett etter meg, må hun jo være billig). Man kan være pen selv om ikke alle synes du er det, men man kan også være stygg selv om alle synes du er pen. Det er deg selv som bestemmer hva du skal tenke om deg selv, og jeg veit at det ikke er utseende som hindrer meg i å få dame/elskerinne etc. men mine egne tanker om hva som føles riktig for meg. Man har kun seg selv å takke for den motgangen man møter, men hvis man innser det og jobber med saken, går ting fort bedre :-)Hilsen Kjekk og dameløs.

 

Ps. Jeg er til tider møkklei kvinnfolk, og skal bli deilig og ikke tenke på dem en stund. Det gikk opp for meg at jeg ikke gidder ta mere dritt fra damer... Mange snille er det, men noen er så sinnsykt kyniske og spiller så mye spill eller er livredde så dem tør ikke være ærlige etc. Jeg er glad i jenter egentlig, men noen av dere er virkelig så idioter at jeg må nesten le. haha :-( Derfor sier jeg fra nå av er det kun snille og ærlige jenter på meg, Kansje det var det som var problemet mitt hele tiden. Så etter kjærlighet hos de som ikke er som andre damer? Har vært borti mye rare damer når jeg tenker over saken. Uff finn meg en normal en a... Klarer ikke finne de sjøl.

Lenke til kommentar

Så hvis en dame sjekker deg opp direkte er hun billig? Men du vil ikke at hun skal leke med deg heller? Gutter er like vanskleige som oss jentene, man må jo ha en viss mystikk over seg og det skaper man kun ved "lek".

Endret av prada8
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke meg selv i det hele tatt.

 

Om du tror slike fantastiske ting om deg selv, ikke gi slipp på det. For jeg tror at det kanskje hjelper deg en god del på selvtilitten og selvsikkerheten. Hadde jeg vært fornøyd med den jeg er per i dag, hadde jeg aldri orket å kastet meg med på en million slankebølger, BMI'en min er helt ræva, etter den er jeg feit. Men legene sier at det er bare bullshit, for jeg har så tung ei beinbygging, men det er tallene på vekta som drar humøret og selvtilliten ned.. Jeg er så utrolig lei av å høre folk som er nydelig og flotte si at de er stygge, men om de føler det. Så får de føle det, men de trenger ikke si det foran de som sliter litt mer.

 

Men, jeg lar alle si hva de vil om seg selv. Jeg tilføyer alltid; Ja, det er det DU synes.

 

Hold oppe selvtilliten din, ikke gi slipp på den. Er den som får deg frem i livet !

Lenke til kommentar

Jeg veksler voldsomt mellom og være sånn passe fornøyd med meg selv . Til og hate både utseendet, kroppen og alle skavankene at det kan sette en stopper for dagen og fks en nærkommende fest

 

Jeg får et signal fra hjernen som bruker 1 trilliondels sekund på og omadressere tankene mine

 

ZZZaap!``

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Når jeg ser meg i speilet er det litt forskjellig hva jeg tenker, men vanligvis sånn "greit nok", men når jeg ser bilder av meg selv blir jeg nesten flau, og føler meg fryktelig stygg.. mye overbit, stygg hårfarge osv, osv..

 

Ja, jeg har litt dårlig selvtillit pga utseende..

 

Noen fler som tenker det samme?

Lenke til kommentar

Vi skulle alle postet bilde av oss selv og så skulle man kommentert om 3 gode egenskaper ved utseendet til personen over. :) Om ikke annet så kan man ta med seg det videre hvis man har en dårlig dag. :yes:

 

post-30223-1212449900_thumb.jpg

Kan like godt starte :p

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Når jeg ser meg i speilet er det litt forskjellig hva jeg tenker, men vanligvis sånn "greit nok", men når jeg ser bilder av meg selv blir jeg nesten flau, og føler meg fryktelig stygg.. mye overbit, stygg hårfarge osv, osv..

 

Ja, jeg har litt dårlig selvtillit pga utseende..

 

Noen fler som tenker det samme?

 

What he said!

 

(Det med overbitt og hårfarge gjelder ikke for meg :))

Lenke til kommentar
J BMI'en min er helt ræva, etter den er jeg feit. Men legene sier at det er bare bullshit, for jeg har så tung ei beinbygging, men det er tallene på vekta som drar humøret og selvtilliten ned..

 

Tall er tall, drit i det som står på vekta. Ta av deg t-skjorta og se deg i speilet, ser du feit ut? Hvis du ikke gjør det så kan det stå akkurat hva som helst på den vekta. Hvis du ikke liker det du ser derimot, så er det bare å trene til du ser bra ut. Skjønner ikke alt det hysteriet over et tall, når det er hvordan man ser ut som teller..

 

Selv er jeg sånn helt passe fornøyd med ansiktet når jeg ser meg i speilet, forfra riktignok, fra siden er jeg ikke fornøyd i det hele tatt. På bilder derimot så ser det som regel heelt jævlig ut, bortsett fra et par luckyshots. Kroppen er jeg ikke helt fornøyd med heller, litt for mye fett her og der, men kroppen kan jeg ihvertfall gjøre noe med, og den skal se bra ut før jeg flytter over nordsjøen til høsten.

Endret av Machius
Lenke til kommentar
J BMI'en min er helt ræva, etter den er jeg feit. Men legene sier at det er bare bullshit, for jeg har så tung ei beinbygging, men det er tallene på vekta som drar humøret og selvtilliten ned..

 

Tall er tall, drit i det som står på vekta. Ta av deg t-skjorta og se deg i speilet, ser du feit ut? Hvis du ikke gjør det så kan det stå akkurat hva som helst på den vekta. Hvis du ikke liker det du ser derimot, så er det bare å trene til du ser bra ut. Skjønner ikke alt det hysteriet over et tall, når det er hvordan man ser ut som teller..

 

Selv er jeg sånn helt passe fornøyd med ansiktet når jeg ser meg i speilet, forfra riktignok, fra siden er jeg ikke fornøyd i det hele tatt. På bilder derimot så ser det som regel heelt jævlig ut, bortsett fra et par luckyshots. Kroppen er jeg ikke helt fornøyd med heller, litt for mye fett her og der, men kroppen kan jeg ihvertfall gjøre noe med, og den skal se bra ut før jeg flytter over nordsjøen til høsten.

 

 

Det er sant, men jeg klarer egentlig ikke å innse at tallene ikke har noe å si.

For om du hører på alt sprøytet rundt deg, så klarer du ikke å legge det i fra deg.

Jeg synes ikke at jeg er feit, jeg mener selv jeg har noen kilo for mye. Men det plager meg ikke, for jeg er i god fysisk form og trives fint med livet egentlig.

 

Men så finnes det jo de som ser stygt på deg når du har noen kilo ekstra, og det var faktisk noen som skreiv på en vegg at jeg er feit. Da bare lo jeg, for kan de ikke noe bedre ? Om man skal fornærme noen, kan man jo bruke noe annet en det som er innlysende.

Lenke til kommentar
Vi skulle alle postet bilde av oss selv og så skulle man kommentert om 3 gode egenskaper ved utseendet til personen over. :) Om ikke annet så kan man ta med seg det videre hvis man har en dårlig dag. :yes:

 

post-30223-1212449900_thumb.jpg

Kan like godt starte :p

 

- strutter selvtillit :thumbup:

 

- Ren hud, og greie =)

 

- Ville kalt deg kjekk jeg :S

 

Med litt "styling" en fin dag ville du vært kongen på byn tipper jeg:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så meg :S

post-111595-1212619890_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...