Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg skambillige hd-dvd spillere! Er bare få igjen på lager av HD-EP30 og Xbox 360 HD-DVD drevet. Helst vil jeg ha en HD-EP30 til overkommelig pris da dette er en grisegod dvdspiller..

Skrevet

Siden det er logitech logo, så håper jeg at det kan dukke opp et knall tilbud på det nye trådløse MX5500 settet med mus og tastatur :-)

Ellers er minnepenner med litt størrelse 8GB ->

Samme med eksterne disker i 2,5" format.

Skrevet

Z-5500 billig, det vil si ikke tilsvarende det andre nettsider selger det til som dere har satt det til tidligere!

Trenger bedre lyd til den stakkars xboxen min :p

Skrevet
*mine innlegg*

Har du hørt om favoritter ???

Det er mye greier å ha den i mine innlegg, favoritter glemmer man bare å sjekke.

Jeg skulle likt å sett alle på forumet gjøre det samme.. tråder fulle av intetsigende *mine innlegg* .. Tenk før du svarer ;o)

Skrevet

Heisann alle sammen.

Da vil jeg bare kjapt minne på hvordan dere får samlet deres ordre :)

(dette bilde kommer når dere trykker "Til Kassen")

Og en ting til som er kjekt og huske:

Varer som dere legger i "Handlekurven", er ikke "reservert" før dere bebrefter ordre. =)

Happy hunting folkens :) & Ha en fortsatt strålende dag.

Hilsen

Stian - NetShop.no

Skrevet (endret)
Stian - NetShop.no....

Flotte greier Stian! Begynte å lure litt på om dere fant tråden, siden dere ikke hadde postet i den, men det gjorde dere. :)

Har personlig planlagt å kjøpe for en del kroner i dag så lenge prisen er den rette..... :thumbup:

Endret av Wasters
Skrevet

D-Link DI-724GU

D-Link DGL-4300

D-Link DIR-655

Er intresert i en av disse. Fattern tok knekken på den gamle tråløsruteren i går slik at det hadde vært ypperlig med en av disse på tilbud:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...