Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sender en mail eller pm.

 

Det kommer til å stå hvordan i førsteposten i HW-rekka 2009 tråden når den kommer.

 

 

Men det er vel litt tidlig å tenke på det nå?

 

nei syns da ikke det? :)

 

 

Det har jeg fått beskjed om...Men ÅSSEN?

 

Du overfører 400 kr til min bankkonto :whistle:

Pluss moms

 

 

koster det 400 for å være med i hw rekka?

 

stakars fyr 400for å være med i hw rekka ja... dere er slemme xD haha

Lenke til kommentar

Det å ta det i forskjellige tråder kan også føre til at det blir mange som ikke legger merke til de andre trådene, så jeg vet ikke hvor lurt det er med tanke på at det var flere som ikke en gang fikk med seg hva som foregikk i denne tråden, f.eks. da det ble informert om peppestur osv.

 

Noe som sikkert kan være lurt, er å samle all informasjon osv. i førsteposten, så folk kan gå inn der og se hvis de ikke gidder å lese gjennom det som har skjedd i tråden siden sist. Men da er det jo viktig at den blir oppdatert fortløpende.

Lenke til kommentar

Problemet var at mange lå og sov på det tidspunktet, i tillegg til at folk var rundt omkring. Likevel var det vel omtrent det tidspunktet på dagen hvor det var flest folk ved plassen sin.

 

Nettside blir nok litt mye styr, det er dessuten ikke noe enklere å sjekke enn å sjekke i forumtråden. Noe som kunne vært lurere, er å sende ut info på mail, hvis man fikk samlet alle mailadressene.

 

Jeg synes likevel ikke at det bør være så vanskelig å slenge innom forumtråden jevnlig. På en HW-rekke skal jo de fleste være medlem på forumet, og ettersom man tross alt blir med i rekka via denne tråden burde folk vite om den.

 

Når det er sagt, kan jeg si meg enig i at informasjonen bør være litt tidligere ute enn den var i forbindelse med peppesturen.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...