Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Om noen på hw rekka kjeder seg noe helt vanvittig (eller bare litt) har jeg en bærbar leggendes som ikke har det helt bra. Var meninga at Iceman skulle formatere den og innstallere xp på nytt, men han dro jo. og nei, jeg har ikke xp liggendes, så kan ikke gjøre det selv, han sku ta med.

 

(virus var problemet tror jeg, har prøvd med normann, ad-aware, housecall, sette tilbake til sån tilbakesettingspunkt eller noe. mamma har også prøvd diverse)

Lenke til kommentar
Jeg var så sinnsykt trøtt når vi tok gruppebildet så jeg har en stygg følelse om at jeg ikke så helt riktig ut. :p

 

Jeg ble vekket av noen kompiser rett før bildet ble tatt, så jeg ser nok ikke helt bra ut jeg heller. Hadde heller ikke på meg linser da, så jeg så ingenting selv :p

Lenke til kommentar

Takk, for ei flott uke på the gathering 2008

håpes vi samles og møtes igjen til 2009.

 

i kansje enda større Rekke :)

Jeg vet jeg kommer, men da tror jeg mest sannsynlig vi har en fra belgia med oss også.

 

Takk for laget!

Hyggelig Mvh Gøran aka Nargon

Lenke til kommentar
Takk, for ei flott uke på the gathering 2008

håpes vi samles og møtes igjen til 2009.

 

i kansje enda større Rekke :)

Jeg vet jeg kommer, men da tror jeg mest sannsynlig vi har en fra belgia med oss også.

 

Takk for laget!

Hyggelig Mvh Gøran aka Nargon

Samme sier jeg, gleder meg allerede til neste år: )

Lenke til kommentar
:O

Sjefen reiser en dag for tidlig!

Turde vel ikkje tapa meir i RA2... Neida, han får ha ein god tur heimigjen.

 

*kremt*

Husk på at vi aldri fikk kontakt med hverandre over nettverket nå, så teknisk sett tapte du så det sang.

 

Måtte bare stikke, min bedre halvdel utviklet en morsom forkjølelse, men det var nå godt å sove fra halv fem i går til tolv i dag i en skikkelig seng istedet for i bilen.

 

Vi sees forhåpentligvis igjen til neste år, vi går vel for en full rekke tvers over skipet, eh?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...