Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Om noen på hw rekka kjeder seg noe helt vanvittig (eller bare litt) har jeg en bærbar leggendes som ikke har det helt bra. Var meninga at Iceman skulle formatere den og innstallere xp på nytt, men han dro jo. og nei, jeg har ikke xp liggendes, så kan ikke gjøre det selv, han sku ta med.

 

(virus var problemet tror jeg, har prøvd med normann, ad-aware, housecall, sette tilbake til sån tilbakesettingspunkt eller noe. mamma har også prøvd diverse)

 

Du som glemte å mase :wee:

Vi kan ta det il neste år, ellers kan du komme til Oslo en tur, tar bare en time eller to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amen Ismann, trur at AoE2 og RA2 må vera av dei verste å spela over LAN. Men det var no eit morro TG syns eg. Har aldri vore på det før. Einaste minusen må vera at eg no er enda meir hørselskada enn eg var ifra før...

 

Men takk til alle på HW-Rekka for noko eg ikkje kjem til å gløyme :fun:

Lenke til kommentar

Jeg sov faktisk hver natt. Er lei av å døgne, det føles så dritt etterpå. :p

Skulle dessuten kjøre hjem.

 

Sov alt fra 4 timer til 11 timer i strekk; la meg alt fra kl. 24 til kl. 05, sto opp fra 08 til 12.

Det kunne vært værre.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

sto opp kl 08.00 onsdag, sov en drøy time i 6 tia på torsdagsmorran, var våken et par timer så sov jeg fra ca 09.00 til 15.30. sov så en ny time i 6 tia på fredagsmorran. var deretter våken fram til jeg gikk å la meg i 03.00 tia på natt til lørdag og opp kl 09.00. vår så våken fram til vi var hjemme rundt kl 05.00 på søndagsmorraen.

 

grovt regna rundt 15 timer tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har et godt/dårlig forslag til neste års HW-rekke.

 

Dette går ut på at alle slenger i en liten sum (ala en 50-lapp) for å sitte på hw-rekka.

 

Hva går pengene til? Hovedsaklig banner, og arrangementer innenfor rekka. Det kan også gies en sum til personer som viser seg å gjøre en meget god jobb for rekka. (Det være seg seater, den som fikser banner, den som tar seg av arrangementer osv.)

 

Ikke skyt meg om forslaget ikke er godt mottatt, men gjerne si deres mening.

 

Noe må definitivt gjøres med tanke på at vi i år måtte klare oss med et par dagers forbruk av Burn og Panther samt en pappskive som banner/portal. Ikke så jeg annonsering til noen interne kompoer heller. I fjor var vi så heldige at Einar (Ernie2k) på egen regning dro hjem til Gjøvik og laget banneret. (flaks kaller man sånt)

 

Stemmer for at HW-rekka er mer "samlet" til neste år. Hadde samtlige fått instruksjon/opplæring/tilbud om IRC kanalen vår (som for øvrig fremdeles er oppe på Quakenet, #hw-rekka) ville det gjort mye. Det er heller ikke positivt at 10 av de 31 Claw (takk) hadde påmeldt til peppestur aldri fikk vite når sistnevnte ble arrangert.

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...