Gå til innhold

"Uadressert reklame, nei takk". Kan ikkje folk lese?


Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har 3 merker med "Uadressert reklame, nei takk" på postkassen, likevel blir den kvar veke fyllt opp til det ikkje er plass med gratisaviser, blader og alt som fylgjer med. Må eg henge opp eit skilt der det står "Uadresserte aviser, reklame og blader, NEI TAKK" for at dette skal ta slutt? Det blir veldig mykje unødig boss som må kastes, eg har absolutt ikkje noko interesse av å få noko som helst som ikkje er adressert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deler postkasse med naboleiligheta, og han har registrert denne postkassen som hovudadressa hans, allikavel får han ikkje noko reklame. Funker fint i alle fall!

 

Det meste av uadressert reklame som kjem er berre sånn som folk køyrer sjølv rundt og putter oppi reklame for. "Stordans i grendahuset","Møt lyset - kom til kirken på søndag" osvosv...

Så har ikke klaget nei ! Er i så små mengder også at da ikkje gjere noko.

Lenke til kommentar
Har du registrert adressen din hos posten da? Og isåfall har du klaget til de på at du fortsatt får uadressert reklame nå?

Det er jo ikke bare Posten som har oppdaget hvor folks postkasser står, så det blir vel litt feil å gi Posten skylda for all reklamen.

 

Men, når det er sagt, så fylte jeg faktisk ut et skjema på Postkontoret da jeg fikk mitt "Nei takk"-merke der. Skjemaet skulle leveres postbudet. Et par dager senere fant jeg skjemaet i min egen postkasse, noe jeg først trodde måtte ha vært en feil, men mengden av reklame i postkassa gikk drastisk ned. (Nå er det hovedsaklig reklameinnstikk i avisa som utgjør det største reklamevolumet.)

Lenke til kommentar

Karmsund avis, Norges Televisjon, Folk og Kirke, Vi Bygger Nytt, Magasin for næringslivet, Treningsliv, Jobb. Eit utval av aviser og magasiner som kjem i posten. Reklame får eg riktignok ikkje, så det fungerer jo delvis. Om det er Posten eller andre som putter resten av dritten i postkassen veit eg ikkje. Vurderer nesten å kaste alt på bakken ved stativet, men trur ikkje det er spesielt populært for resten av bebuarane her omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...