Gå til innhold

HOME + In-game xmb rykte (taes med en klype salt)

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke betaen er oppdatert i det hele tatt. Det vi så på GDC i fjor er jo nesten det som betatesterne har nå. De må ha gjort noe på ett år. Nå er det jo homestøtte i utviklerverktøyene så de har vel gjort noe.

Skrevet
Glede meg til den dagen der eg leser at home e ute eller at eg ser det på storen.

Det blir som julaften og 17.mai på samme dag :) (ikke det at 17.mai er så artig da)

Skrevet (endret)
Glede meg til den dagen der eg leser at home e ute eller at eg ser det på storen.

Det blir som julaften og 17.mai på samme dag :) (ikke det at 17.mai er så artig da)

Kanskje de serverer hot dog og brus :p tror i alle fall eg kommer til å hoppe frem og tilbake :p

Endret av GhostViper
Skrevet

For min del høres ikke så rart ut om HOME slippes ut innen en uke, eller to.

Ettersom Sony ofte har fått klager om at de ikke har klart å holde lanserings datoer.

Så hvis dette er tilfellet at HOME lanserers om noen dager, så tror jeg dette er et rent skjakktrekk fra SONY sin side, for å få tilbake tilliten til kjøperne av PS3.

Skrevet
For min del høres ikke så rart ut om HOME slippes ut innen en uke, eller to.

Ettersom Sony ofte har fått klager om at de ikke har klart å holde lanserings datoer.

Så hvis dette er tilfellet at HOME lanserers om noen dager, så tror jeg dette er et rent skjakktrekk fra SONY sin side, for å få tilbake tilliten til kjøperne av PS3.

Men de selger vel nok nå ettersom Blu-Ray har vunnet formatkrigen. :p Blir nok bare gjetting om det kommer om en uke eller nå til torsdag. Jeg tørr ikke ha for store forhåpninger enda hvertfall. :p

Skrevet

"NO! NO! NO! this is not good, Home is not even close to ready even for a open beta. I have played the beta plenty of times to know, there are way to many bugs to even think about releasing it!" Skriver han ene på forumet... :/

Skrevet

No skal me ikkje ta på veg her...sony har skuffet oss for mange ganger før når me har vorte oppspilt om att det kansje kjem noko stort vår veg...

home kunne ikkje bry meg mindre...men in-game xmb derimot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...