Gå til innhold

Jumper var skuffende


tolaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jumper i helgen jeg og ble ikke imponert av hva jeg så. Det skulle vært jobbet mer med manuset, for det var til tider vanskelig å forstå hvorfor hovedpersonene gjorde de valg de tok. Krigen mellom gruppene er lite opplysende og hvorfor de er i krig blir aldri helt besvart, man sitter igjen med en under middels film, dessverre

Lenke til kommentar

OT kommentar ang. cloverfield: Som nevnt i flere anmeldelser er det en film som er god fordi den tør å bryte litt ut fra horror sjangeren. Synes dog dialogene og generelt handlingen i starten på filmen er dårlig utført, kunne vært så mye mer morsomme / underholdende dialoger.

 

Jeg syntes det var en bra film, og jeg likte det absolutt.

 

 

On topic:

 

Jumper kommer jeg til å se pga. spesialeffektene, ikke noe mer. På samme måte som jeg så X-men.

Lenke til kommentar

Akkurat som i star wars :wallbash: Det er så jævla trist, for filmen eller tema hadde potensial til å bli noe stort. Men når manus er ræva,skuespillerne er ræva , da er det ikke noe særlig igjen. Filmen var kjedelig som faen. Ikke humor, ikke noe særlig action, fikk lite info..

 

Jeg lurer på hva produsentene tenkte med filmen bortsett fra penger i kassa. man skulle tro de trodde at folk ble fornøyde sålenge de fikk se hayden hoppe fra sted til sted..

Lenke til kommentar

Det som var mest skuffende med filmen var at den ikke kom i nærheten av å nå sitt potensiale, et potensiale som var svært stort.

 

Tror det verste var regien. De brukte 1 time av en film på 1 time 25 min på å innlede filmen, deretter brukte 25 min på avslutte filmen. De hadde ingen hoveddel, det var innledning og avsluttning.

Lenke til kommentar

Jumper er den aller verste filmen jeg noengang har sett.

ELENDIG skuespill, elendig manus, elendig story, ingen humor, kjedelige actionscener som jeg så i traileren, følelsesløse romantiske scener.

 

Plager meg at folk slipper unna med sånt. Samlet opp alle de kuleste scenene i traileren, og tjener masse gryn på at folk trur det er en bra film. Sykt provoserende!! De burde blitt anmeldt for filmbedrageri

 

Det beste me hele filmen var The Hives sangen som ble spilt en gang i begynnelsen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...