Gå til innhold

Jumper var skuffende


tolaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Jumper var heftig. Jeg bryr meg ikke om at den var veldig amerikansk eller at handlingen var dårlig, fordi det er så heftig kult det konseptet at de kan teleportere seg og det at de blir jaktet på av de paladinene. og det var masse action og spenning og det liker jeg når det foregår på en sånn ny og kul måte når de jumper runt i verden , men likevel er i fare.

Lenke til kommentar
Jeg synes Jumper var heftig. Jeg bryr meg ikke om at den var veldig amerikansk eller at handlingen var dårlig, fordi det er så heftig kult det konseptet at de kan teleportere seg og det at de blir jaktet på av de paladinene. og det var masse action og spenning og det liker jeg når det foregår på en sånn ny og kul måte når de jumper runt i verden , men likevel er i fare.

 

Enig, konseptet var konge. Men når det gjøres på en så bedriten måte som dette, så må det gå rett til helvette! Er godt gjort å produsere en så dårlig makkvark av en film som dette.

 

Epic fail blir det uansett når man har Haydn på laget. Prestasjonen han gjorde i Star Wars var pinlig å se på.

 

Actionsekvensen var absolutt ikke fete i det hele tatt :|

Lenke til kommentar

Jeg tror det går an å lage en oppfølger til denne filmen der man kunne forklare bakgrunnen for forfølgelsene av disse overnaturlige mennesker. Problemet er nok at jeg tror ikke de egentlig har tenkt så nøye gjennom det - moren til denne karen virket jo som et intelligent menneske, så jeg fikk et inntrykk av at hun deltok i jakten og drepte disse kun fordi hun var en del av organisasjonen som gjorde dette - ikke fordi hun trodde det var nødvendig. Det bet liksom seg selv i halen.

 

Men jeg synes idéen var genial til å begynne med; hvis de hadde hatt en intelligent manusforfatter kunne det blitt ganske bra. Men de dreit seg litt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...