Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken


JFM

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

liker norske idol bedre, har ikke sett captian america jeg

 

har aldri blitt kidnappet, krevd løsepenger av dem på en million som de ikke har råd til, de drar for å levere pengene men det blir en feil og jeg er ikke der men langt langt vekke i et annen land, og alt viser seg og være satt opp av en organisjon høyere enn noen makter og kanskje opp til presidenten, finner ut at personen som kidnappet meg er faren min og gjorde det for og beskytte meg og hjelper meg med å rømme men presidenten kommer og skyter han rett før han blir skutt ned selv av purken

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Seriøst?

 

har aldri spist viskelær

Nei, men måten du skrev det på virket så.. teit at jeg følte at jeg måtte svare på den måten jeg gjorde :)

 

Jeg har aldri forsovet meg til jobb.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, men måten du skrev det på virket så.. teit at jeg følte at jeg måtte svare på den måten jeg gjorde :)

 

Jeg har aldri forsovet meg til jobb.

Jeg syns bare at alle de andre innleggene var så korte at jeg ville prøve meg på en lang en med en surealistisk opplevelse:) er vell slik som bare skjer på tv

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke jeg heller haha

 

Jeg er ingen av delene :p

 

Jeg har aldri likt å gå i kirke eller andre steder som er stappa med sånne folk.

Siden jeg konfirmerte meg i kirke betyr det at jeg er kristen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nope, men da jeg hadde fritt valg velger jeg heller gjøre noe jeg kan stå for enn å ikke tørre si nei og gjøre noe som ikke er meg lengre. (:

Jeg gjorde det egentlig bare for å få penger, jeg elsker penger

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

De 1000 mere dreit jeg i. Om det krever noe jeg ikke er får det bare være, satser tjene inn med jobben igjen (: Men skjønner det!

Jeg står i grunn ikke for noe, har ikke gått igjennom den fasen enda

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...