Gå til innhold

Jeg har aldri...-leken


JFM

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Jeg har sett masser av elg. Har nesten kjørt ned en elg til og med :p

 

 

Jeg har aldri snørrfliret (du, vet: når noen sier noe så morsomt at det spruter snørr ut av din nese)

Æsj nei men jeg har nyset slik det har blitt skutt en snørklomp ut av nesa mi og rett i speilet:)

 

Jeg har aldri kapret et fly, utenom på gta:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

ikke brydd meg om det ettersom Norsk TV er ganske så kjedelig.

 

 

Jeg har aldri likt raportere noe eller skrive raport. (Gjelder på jobb skole overallt.)

Norsk tv er da ikke kjedelig, mye bedre enn amerikanske søppel

 

Ingen kommentar til det

 

jeg har aldri hatt android

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jo, nesten all TV i norge er jo importert da.. og det som ikke er er bare utrolig kleint. Kommer ikke med noe eget liksom..

 

 

Jeg, nesten bare (:

 

Jeg har aldri vært sammen med noen som var over 2 år eldre enn meg.

De har kommet meg drøssevis av norske serier som robinson, tv 2 hjelper deg, alt for norge, skal vi danse og mange andre, jeg syns det er koselig med norsk tv og det hadde vært kjedelig da vist ingen av dem amerikanske tv seriene ble vist på tv

 

Ikke jeg heller

 

Jeg har aldri brukket foten min

Lenke til kommentar

De har kommet meg drøssevis av norske serier som robinson, tv 2 hjelper deg, alt for norge, skal vi danse og mange andre, jeg syns det er koselig med norsk tv og det hadde vært kjedelig da vist ingen av dem amerikanske tv seriene ble vist på tv

Så koselig da, da får du kose deg med det om du liker det ;) Men for meg er det fremdeles masse søppel, meningsløse programmer som er litt teite og masse kopier som orginalen ofte er gøyere eller bedre.

 

Ikke jeg heller

 

 

Jeg har aldri spist middag på Tog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...