Gå til innhold

Radiomusikk - bra eller dårlig?


iKent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
P3 blir for ensformig, og mye repetering ja. P4 spiller fengende musikk. Selv om det er mye listepop osv.

 

Elsker å høre på P4 på veg hjem fra jobb, fengende popsanger og gode gamle 80-talls-hiter :)

 

synes p4 spela lite av dagens listepop. Blir som regel pop-hiter frå 80 og 90'tallet, noko som er ein bra ting, sidan datidens pop var mykje betre og variert:]

Lenke til kommentar
Jeg forstår hvordan du føler det, og jeg er ganske enig med deg. Er mye dritt på norsk radio, det er sikkert på visst.

Takk for et velbegrunnet innlegg, har du noe å vise frem til?

Syns egentlig mange av radiokanalene har mye god musikk bortsett fra at enkelte låter kan bli overspilt, men ikke at det er til noe plage.

Lenke til kommentar
Jeg forstår hvordan du føler det, og jeg er ganske enig med deg. Er mye dritt på norsk radio, det er sikkert på visst.

Takk for et velbegrunnet innlegg, har du noe å vise frem til?

Syns egentlig mange av radiokanalene har mye god musikk bortsett fra at enkelte låter kan bli overspilt, men ikke at det er til noe plage.

Det går på personleg smak og kan ikkje begrunnast på noko som helst måte. Eg synest ikkje det er mykje god musikk på radio, difor høyrer eg aldri på den.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...