Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja DSG, la oss ringe inn og generalisere 70 % av landet og gi det negativ omtale. Der du selv bor er naturligvis ikke ringet inn.

Det er en spøk da... ikke ta det så personlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fælt a følsomme vi var i dag da

Det er generelt høyere tetthet med harry biler i distriktene, grønland og halden. Det er ikke generalisering, det er erfaring etter uttallige rundreiser i dette langstrakte land. Dette gjelder også sverige, er generelt flere stylere i distriktene enn i sentrum, og i halden :p

Skrevet

Greit, jeg skal ikke være så "følsom".

Men det blir jo på en måte som om jeg ringer inn hele landet fordi jeg har sett rånere overalt.

Men det var jo bare en spøk...

Skrevet

Det er jo generelt høyere tetthet av biler i distriktene, selvfølgelig er en del av disse av den harry sorten.

Bil er viktig ute på landet, avstandene større og kollektivtilbudet omtrent ikkeeksisterende :p

Skrevet
Da må du skamme deg ofte. For Skien er et høl.
Er det vel ikke :p
Nå må du gi deg, fredrik. Skien er og blir et forbanna høl og jeg har lov til å si det siden jeg er derfra sjøl.
Skrevet

BH kan være fint ja, men det er stort sett kun på (eldre)VW det ser bra ut i mine øyne. Gjerne i kombinasjon med altfor brede stålfelger og perverst dekkstrekk.

Skrevet (endret)

I USA er det enorme mengder biler med sånn BH greie, personlig synes jeg det er patetisk.

Bilen min er så fin at jeg gjømmer den bak skinn, så den ikke skal bli stygg. Da har man vel for faen ingen glede av den pene bilen.

Endret av Attityd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...