Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En godt utstyrt X3 er ikke langt unna den prisen heller - selv med bare 163 hester.

 

Edit: Vent nå litt ... Hukommelsen min bomma med 100.000. 211-hesteren derimot, har en startpris på drøyt 730.000 - og så kan du nok greit legge på godt over 100.000 i ekstrautstyr.

Endret av OML
Lenke til kommentar

Bra tråd. Leste flere av den HaugsBilSalg og han kan ikke være riktig han karen.

 

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12...amp;WT.svl=Link

 

Har de siste 10 årene vært eid av ei knall deilig dame. Hun var i sin beste alder og hadde super flotte pupper, og en sinnssykt deilig hekk. Sannheten er krystallklar. Jeg gikk og siklet på henne under hele handelen. Slafs, slafs... Hadde kona mi funnet ut dette, hadde jeg fått pryl. I alle fall hadde hun forsøkt..

 

Ler meg ihjæl! xD

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor noen gidder å gjøre slikt: A6/A3

Offtopic :whistle:

Kunne tenkt meg å prøve noe sinnssykt harry med min 1991 Vectra A 1,8i: Støpe inn hele forbanna fronten inkludert fanger, lykter, grill og ALT inn i en stor bit med glassfiber, og så forme skiten etterhvert som ting blir ferdig.. hadde vært utrolig harry, men samtidig, hvem vet.. kansje det hadde blitt Clean-look-front av det... :D

Lenke til kommentar

Offtopic :whistle:

Vennligst ikke siter eldgamle innlegg. :)

 

 

Kunne tenkt meg å prøve noe sinnssykt harry med min 1991 Vectra A 1,8i: Støpe inn hele forbanna fronten inkludert fanger, lykter, grill og ALT inn i en stor bit med glassfiber, og så forme skiten etterhvert som ting blir ferdig.. hadde vært utrolig harry, men samtidig, hvem vet.. kansje det hadde blitt Clean-look-front av det... :D

Opprett en ny tråd, du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...