Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

En luring? Brukt EF 70-200mm f 2.8 L IS for 7000...

 

Hei,

 

Takk for at du kontaktet meg angående min prtodukt. Det er der fortsatt. Produktet er perfekt og inkluderer alt tilbehør. Vennligst kontakt meg hvis du vil kjøpe produktet mitt. Akkurat nå er jeg i London, UK fordi jeg nettopp har flyttet hit. Hvis du liker produktet, kan vi foreta en rask avtale. Skatter og frakt er inkludert i prisen.

 

Takk.

 

P.S. I am very sorry for my Norwegian but I hope you can understand. If you want we can continue in english, because it would be much better for me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rapporterte den jeg,håper alle andre gjør det samme umiddelbart når dere oppdager svindlere :)

 

 

Rapporterer alt jeg finner, men det virker ikke som finn.no gidder å gjøre noe med rutinene sine, slik at svindlerene får holde på.

 

Dem gjør nok en jobb,spørsmålet er hvor mange som slipper igjennom 1%,5%,20% eller 100% ?

 

Kan tenke meg at flesteparten blir stoppe automatisk,men at noen blir sluppet igjennom.Tror ingen der leser alle annonsene fysisk,og hvis de gjør det så må man ha en enorm kompetanse for å kunne kvalitetsikre alle annonse.

 

Det positive er at dem har begynt og stopper svindlere i helgene.

Lenke til kommentar

Dagens optimister smile.gif

http://www.finn.no/f...nnkode=22844162

Nikon D300 med 35mm f1.8 dx, et par tusen for høyt?

 

http://www.finn.no/f...nnkode=22844657

Nikon D60 med 18-55mm og 55-200mm til 7000,-

Et par tusen for høyt der også?

 

 

Ja helt utrolig hva enkelte tror de skal få igjen etter et par års bruk laugh.gif

Med tanke på at D3000 med 3" LCD-skjerm og objektiv selges ned i 2795,- på Elkjøp og Lefdal, er en D60 til 7000,- ikke bare overpriset, men direkte latterlig! Samme hvor mange 55-200'er eller vesker man får med!

Lenke til kommentar

Litt pussig denne her på finn.no da: canon 350d speilrefleks

 

Ikke det at det er så umulig priset, men teksten som står i annonsen er jo unektelig litt morsomt i forhold til kamera'ens alder.

 

Det står: "...Ta steget inn i fremtiden med EOS 350D Digital, og la kreativiteten innta en ny dimensjon"

 

EOS 350d - når kom den på markedet? Var ikke det en gang i 2005...? Fremtiden, liksom...

 

 

:^)

Lenke til kommentar

Litt pussig denne her på finn.no da: canon 350d speilrefleks

 

Ikke det at det er så umulig priset, men teksten som står i annonsen er jo unektelig litt morsomt i forhold til kamera'ens alder.

 

Det står: "...Ta steget inn i fremtiden med EOS 350D Digital, og la kreativiteten innta en ny dimensjon"

 

EOS 350d - når kom den på markedet? Var ikke det en gang i 2005...? Fremtiden, liksom...

 

 

:^)

 

Tatt rett utifra pressemeldingen når 350D kom :-) Så jeg syntes ikke det er så alt for teit å skrive det :)

Lenke til kommentar

Litt pussig denne her på finn.no da: canon 350d speilrefleks

 

Ikke det at det er så umulig priset, men teksten som står i annonsen er jo unektelig litt morsomt i forhold til kamera'ens alder.

 

Det står: "...Ta steget inn i fremtiden med EOS 350D Digital, og la kreativiteten innta en ny dimensjon"

 

EOS 350d - når kom den på markedet? Var ikke det en gang i 2005...? Fremtiden, liksom...

 

 

:^)

 

Nå er den solgt. Håper ikke kjøper betalte prisen som er oppført i annonsen.

Lenke til kommentar

Tar man google translate baklengs blir teksten mye bedre iallefall...

"The item is in mint condition. It is 7 months olds. It was carefully used. It is in perfect condition"

 

"Oppløsning: Større enn 8,0 megapiksler", har ikke 5d mk2 21 megapixler? Merkelig måte å skrive det på.

 

Tilstand: Perfect, mint og brukt ... Jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...