Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har lagt merke til svindlerenes nye metoder på finn.no?

 

Ja. Jeg sender et par svindeltips i uken til finn, alle blir fjernet.

 

Enten er de som godkjenner annonser på finn amøber, eller så velger de bevisst å se gjennom fingrene for å tjene penger (25,-) også på svindlerne.

 

Tross alt; når jobben din er å avsløre svindlere, så burde varsellampene LYSE når D700 legges ut til 7894 kroner av Joseph i Oslo uten mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Tross alt; når jobben din er å avsløre svindlere, så burde varsellampene LYSE når D700 legges ut til 7894 kroner av Joseph i Oslo uten mobiltelefon.

Nja, vet du om 12000 er en god pris for en johnson 25hk påhengsmotor eller om 12000 er "too good to be true" for en gocart? Jeg vet ikke...

 

De som kontrollerer annonsene har nok ikke peiling på foto, så de vet nok ikke forskjell på en D70 og en D700. De har tross alt vanvittig mye forskjellig tilsalgs, umulig å vite hvilket prisnivå alle gjenstander ligger på.

 

Når det er sagt så syns jeg at rutinene helt klart kan forbedres, det er alt for mye opplagt svindel som slipper igjennom. Det meste er nok håndtert av et script, og da finnes det alltid noen som klarer å komme rundt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...