Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker Stavanger foto fremfor Elkjøp. Greit nok at de gjerne dekker hele førstesiden med forskjellige greier, men du ser umiddelbart hva det er snakk om. Merke, objekt, pris. Elkjøp-annonsene er en ganske halvhjertet affære, prøvde å se etter noen gode priser innimellom alt dritet, men gav opp ganske fort.

 

Ettersom de gjerne selger litt større saker som kameraer og objektiver synes jeg også det er helt greit. Elkjøp har jo lassevis med filtre, objektivdeksler og annet småtteri så det er godt vi slipper videre oppdeling av det.

Lenke til kommentar

http://www.foto.no/c...gid=3&id=165136

den må vel kunne regnes som en raritet :)

 

Prisen er helt greit, har sett lanterner i denne tilstanden solgt for opptil 9K, jeg solgte et komplett lanternesett ink. sertifikater fra samme kompani til seiljakten caroline, men prisen var relativ rimelig siden det er greie gutter :)

 

Men det er vel fortsatt en raritet, å bytte en lanterne mot kamera?

Lenke til kommentar

Denne tråden heter da vitterligen " Luringer og rariteter på bruktmarkedet". Men kanskje en egen for kupp? ;)

Tenkte "veeent nå litt" akkurat i det jeg hadde postet. ;)

Inlegget over meg ble vel først postet i andre tråden og så flyttet. Tror dette skal være rett tråd for luringer.

Ah. Derfor. Så at innlegget var i feil tråd tidligere i dag, og da jeg så enda en "luring" i samme tråd, så postet jeg uten å få med meg at det nå var i riktig tråd.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...