Gå til innhold

Hvor kan jeg levere telefonen min?


Herren

Anbefalte innlegg

Jeg har en Ericsson som er litt klikky... Nå er det sånn at jeg kjøpte den på komplett og jeg ser at de har et eget verksted jeg kan sende telefonen til. Saken er den at jeg ikke har lyst til å sende den! (porto, venting ++++)

 

Mitt spm. er da: Kan jeg f.eks stikke opp på Telehuset og be de reparere den? Det er jo en garanti.. :woot:

 

Pliz zvar... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stikk innom et EMTS verktsted hvis det er i nærheten av deg. De har spesialisert seg på å reparere mobiltelefoner og det er der forhandlere som telehuset sender mobilene. Hvis det er vanskelig er det ikke noe problem å levere den hos telehuset, men du må kanskje betale porto for frakten til EMTS.

 

Jepp.. har brukt EMTS her i trondheim en del og de er gode! veldig raske med å fixe som regel.. ofte får du den igjen iløpet av dagen eller dagen etter..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bare en liten ting, som er viktig....

Hvis du leverer inn telefonen ett sted som ikke er godkjent av det stedet du kjøpte den, mister du all reklamasjonsrett på produktet...

 

Det nytter ikke å sende den til Komplett senere, hvis det blir fler feil på den etter garanti-tiden..

Lenke til kommentar
Bare en liten ting, som er viktig....

Hvis du leverer inn telefonen ett sted som ikke er godkjent av det stedet du kjøpte den, mister du all reklamasjonsrett på produktet...

 

Det nytter ikke å sende den til Komplett senere, hvis det blir fler feil på den etter garanti-tiden..

 

EMTS er godkjent reperatør av nokia og ericsson ihvertfall.. Sender du den til komplett så sender de den bare rett til nærmeste EMTS verksted

Lenke til kommentar
Mobildata har jeg vanvittig god erfaring med når det gjelder reparasjoner.

 

Vedder på at de benytter EMTS oxo

/me vedder på det samme

 

Mobildata bruker faltisk EMTS. Vet det fordi jeg har levert mobilen til reparasjon flere ganger til Mobildata.

 

Btw, når mobildata/emts har greid å bruke over en måned på å reparere min t68 og ennå ikke er ferdig, er det greit og be om å heve kjøpet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...