Gå til innhold

Godt co-op RPG til 360


PaulKemp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettopp testet demo til Arkadian Warriors, det var kult nok det. Takk for tipset. Har Arcade maskin da, så får ikke testet Lost Odd før jeg får HDD i hus.

 

Kan anbefale arkadian warriors. Minuset er at det er nokså lett og VELDIG linært

Men Baldurs Gate II til vanlig xbox kan du spille på 360, et konge coopRPG

Lenke til kommentar
Har ikke Two Worlds Coop?

 

Alas, nay. Mayhap some day, when Three Worlds hits the shelves, it will feature online co-op :)

 

On-topic: Jeg har ikke spilt KUF på co-op ennå, men gleder meg til å prøve det! IMHO, så å si ethvert spill blir moro når det kan spilles i co-op mode..

Endret av maquefort
Lenke til kommentar

Sorry, my bad. Er så klart multiplayer i Two Worlds, men denne følger ikke spillets storyline slik som på single player. Dessuten så var den så laggy og umulig å spille da jeg holdt på med spillet så jeg hadde glemt den :blush:

 

Men du har selvfølgelig rett, og etter det jeg har hørt så skal det være fikset nå så det skal jeg sannelig prøve igjen en dag :)

Lenke til kommentar
Kingdom under Fire: Circle of Doom (via Live) eller Arkadian Warriors på XBLA. Har ikke prøvd noen av dem selv.

 

 

ingen av de ville jeg klassifisert som RPG ....

Jasså? Og hvorfor det da?

Begge har da helt tydelig RPG-elementer i seg.

 

Ja, har ikke prøvd KUF:COD men AKW er mere sånn "hack and slash" rpg. Sånn "push the button and bug goes *squish*" En veldig forenklet versjon av Diablo 2 egentlig. Men kan tydelig se at den har inspirasjoner fra andre spill og, som f.eks wow (spørsmålstegn og utropstegn over questgivers, damage popper opp over fienden osv). Og ja det spillet er alt for lett, likevel ble jeg sittende 5 timer i strekk den kvelden jeg lastet det ned. :p

Lenke til kommentar
Men kan tydelig se at den har inspirasjoner fra andre spill og, som f.eks wow (spørsmålstegn og utropstegn over questgivers

 

Noe sier meg at du ikke hadde spilt så mange andre RPG/eventyrspill før du prøvde WoW. :)

 

Opplegget med utropstegn og spørsmålstegn er vel så utbrukt og gammelt at det nærmest var en klisje allerede når WoW kom ut - men det funker - det skal de ha.

 

Når det gjelder Co-Op RPGer så tror jeg det finnes lite av dette så fremt du ikke er villig til å spille spill som balanserer på grensa over mot å bli action-adventure istedenfor RPG. (Jeg vil for eksempel si at Dark Alliance spillene ligger i grenseland.)

 

Men de fleste MMORPGene må jo kunne kalles CO-Op da? Vel og merke kun med en spiller pr konsoll, og du vil vel helst ha muligheten for to spillere på samme konsoll? Dessuten er det ikke akkurat mange MMORPGer på Xbox360 heller.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...