Gå til innhold

Deres top 3 beste spill opplevelser ?


Anbefalte innlegg

1. Fra gamletider når jeg spilte CS ho en av mine beste venner. Alt var nytt og alt måtte utforskes, det var blendene grafikk husker jeg. 7 år siden, jeg var 11 elns.

 

2. De gode stundene fra Abe's Oddesy

 

3. Runde Turok med en venn av meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. The Legend of Zelda - Ocarina of Time

2. Half-Life (I)

3. Baldur's Gate II

 

Ganske jevnt mellom Half-Life og Baldur's Gate, men det er også mange enda eldre spill som ga store opplevelser

 

Her er litt av min ELSK liste :)

Age of Wonders - Likte dette bedre enn Heroes of Might & Magic.

Heroes of Might & Magic

Heroes of Might & Magic II

Settlers (I)

Settlers (II)

Colonization

Command & Conquer

Fragile Alliance

-

+ mange fler.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Sex Games på C64 .. hahaahaha .. Ødela mange joysticker på det spillet ja.

 

Noe som er hovedårsaken til min massive "runkemuskel".

Jeg har hørt den sitter i albue-leddet. Stemmer det?

 

Den sitter på underarmen like ved albuen ja. Hvis du bøyer håndleddet så vil du merke at den muskelen strammer seg.

Lenke til kommentar

De heftige kampene jeg har hatt i age of empires 2 opp gjennom årene, både på større lan og mot venner. Uten tvil verdens beste pc spill.

 

Legend of Zelda Ocarina of Time har gitt meg mange flotte stunder opp gjennom årene.

 

Sonic the hedgehog på Sega er noe helt for seg selv. Helt vanvittig hvor mye gøy jeg har hatt det med Sonic.

Lenke til kommentar

Vanskelig å finne de 3 beste spillopplevelsene mine. Men, det er vel noe slik som dette tenker jeg:

 

- Half Life 1

- MGS 1

- Warcraft 3

 

Andre aktuelle kandidater er vel:

 

- Mafia

- Half Life 2

- Duke Nukem

- Counter Strike

- Jedi Knight 2

- Kotor

- Mass Effect

- Gears of War

- Requiem: Avenging Angel

- World of Warcraft TBC

Lenke til kommentar

Ahh.. *mimre mimre* De spilleopplevelsene jeg husker best, må jeg gå noen år tilbake i tid for å finne..

 

1. Den desidert beste spillopplevelsen var da vi gutta hadde lan i når vi gikk på ungdomsskolen. Medal of Honor var rått.

2. Sitte foran "den nye PC-en" og spille Max Payne. Det var helt fantastisk.

3. Tomb Raider 1,2 og 3. Var helt fascinert over de ulike levelene og alt man kunne gjøre i disse spillene, derfor setter jeg dem på 3 plass. Var nok en liten Tomb-fan før i tida :p

 

edit: skrivefeil

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Spill som var muligens mine beste spillopplevelser:

- Morrowind

- Gothic 1 og 2

- Warlords Battlecry II og III

 

Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på disse spillene men, for å si det sånn, det er mye. VELDIG mye.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Uuh! Mange gode stunder å nevne!

 

1. Første gangen jeg spilte Minas Tirith på wc3 på lan hos en kompis. Var jo så utrolig artig!

2. Første gangen jeg prøvde HL2. Var jo villt! :O

3. Første gangen jeg spilte GTA SA, og første gangen jeg runda det.

 

Tar meg den frihet å legge til noen til, for tre stykker ble jo litt lite. Joint Operations online demo, Oblivion første gang, Morrowind, Battlefield 2, Hidden & Dangerous, Medal of honor, Call of Duty :)

 

Kan vel nevne at de fleste gangene vi har lana hos kompisen så har det vært dritartig.

Lenke til kommentar

skal vi se, mange gode minner gitt.

 

kan ta noen:

 

- Fikk Nintendo 64 samt Mario kart 64 en julaften da jeg var mindre. satt å spilte splitscreen med brodern dagesvis.

- Zelda Ocarina Of Time, har runna hele spillet fler ganger, senest før jula 2007 på emulator siden det er så bra

- Baldurs gate I og II på Playstation 2 med en kompis. det var seriøst morro.

Lenke til kommentar

Hmmm... Lurer på hvor mange netter som har gått med for og spille mariokart 64 og 007: golden gun på Nintendo 64 med kompiser.

 

Final fantasy VII såklart.

 

God of war.

 

(Eller så føyer jo klasikere som Doom II, Duke Nukem, Grand Turismo serien og GTA serien seg til lista såklart..)

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Destroy All Humans! Big Willy Unleashed. Er utrolig morsomt å løpe rundt og Anal Probe alle sammen. Hihi. Først løper de i panikk, og etter en liten stund sprenges hodet med et genialt plopp! :p (ta det med ro, det er faktisk familievennlig og veldig morsomt, selv om Big Willy er en junkfood kjede som serverer hamburgere og pølser laget av folkene man drepte i de to første spillene.) :p

Lenke til kommentar

1. Oppbyggingen og endeløse trials på ragnaros i wow. For så endelig å klare det. Følelsen etter at vi hadde klart det,,,har ikke opplevd lignende følelser med andre bosser i wow.

 

2. Hvor voldsomt jeg skvatt av noen bikkje i resident evil på ps1. Satt i stummende mørke og spilte med min bror, Når 2 bikkjer knuste et vindu og kom etter oss, vi skrek begge 2.

 

3. Første gang jeg spilte tomb raider, var så kult :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...