Gå til innhold

Deres top 3 beste spill opplevelser ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. En viss hendelse som skjedde i Battlefield 2 (nevnes under)

2. Super Mario på N64. Min første spilleopplevelse

3. GTA Vice City (etter å ha rundet det fløy jeg rundt og kødda i en goood del timer)

 

 

Hadde min beste opplevelse da jeg spilte BF 2 for en tid tilbake siden. Skulle spurte mot et gjerde hvor en motstander base var på andre sia. Og det hagla granater rundt meg. Og de sprengte liksom sånn at jeg følte jeg virkelig var der og alt rista og hele pakka. Måtte stoppe opp ved gjerdet og trekke pusten og tenke over hvor god den følelsen var. For ett kick det var :new_woot:

Lenke til kommentar

1. Battlefield 2

2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time

3. The Legend of Zelda: Wind Waker

 

Grunnen til at BF2 ligger til topps, er fordi jeg spillte en god del PCW's. Jeg og en clan kompis fra svergie var med i en -Chopper 2vs2 Ladder-, og følelsen av å vinne gang på gang var fantastisk. Men best av alt var når vi slo noen av daværende beste chopper pilot/gunner i Europa.

 

Ocarina of Time p.g.a at det var mitt første eventyr spill, skjeit i buksa hver gang jeg entret Ganondorfs castle.

 

Og Wind Waker fordi det rulte :)

Lenke til kommentar

No er eg nett ferdig med Mass Effect. Betre RPG skal ein leite utruleg lenge etter. Den beste opplevelsen (kanskje ikkje "beste", men den eg hugsar best) var når eg måtte velge mellom to lagspelarar. Eg stod faktisk her og måtte velge kven som skulle få leve og kven som skulle døy. Dette er ein ting, men når eg faktisk har trent begge sjølv, og sett deira utvikling, ja då er faktisk valget vanskelig, sjølv om det berre er eit spel. Eg fell nesten ei tåre =p

Lenke til kommentar

Er dessverre bare 14 år gammel. Misunner alle dere eldre som spilte de aller første virkelig gode spillene...

 

Ellers husker jeg spesielt godt Spyro til PS1(som forøvrig var min første spillmaskin), Ratchet and Clank 1+2. Pure love for et liten drittunge som meg, og vel, World of Warcraft.

Hadde ønsket meg WoW i over ett år men mamma og pappa sa strengt nei. Til jul, et år etter jeg oppdaget wow på internet (hadde lest hvert ord som sto på siden) og mast minst 10.000 ganger lå det plutselig der. Vet ikke når mamma og pappa ga opp, men kanskje det var når jeg ble med den største drittungen i klassen for å prøve det, og kom hjem og sa at det ikke var voldelig i det hele tatt :love:

 

Uansett, de første levlene når jeg gikk rundt i Dun Morogh med min Gnome Mage var så utrolig fine. Husker forsatt følelsen :blush:

Lenke til kommentar

Bare topp tre er urettferdig. Hva skal jeg velge da? De spillene som jeg har brukt mest tid på eller de som har gitt meg en helt spesiell opplevelse.

 

Prøver meg likevel på noe her.

 

1. Wing Commander II - Dette spillet var legendarisk. Ble fulgt opp av nesten like legendariske WC III. Utrolig serie for øvrig.

 

2. Chamipionship manager/Football manager - Har spillt alle i denne serien. Derfor går det en del surr hvilke jeg likte best, men tror CM 04/05 (?) eller FM07 er blandt de beste.

 

3. Indiana Jones and the Fate of Atlantis - Dette spillet er virkelig en legende innen adventurespill. Kan ikke fatte hvorfor de ikke lager flere slike. Det er helt ubegripelig spør du meg.

 

Noen andre som ikke fikk plass på topp 3 men som er helt fantastiske likvel; Red Baron/Aces of the Pacific (De gamle Originspillene var utrolig bra), GTA3, Civilization 3, Transport Tycoon, Buzz Aldrin's Race Into Space.

Lenke til kommentar

1. Rogue Spear single player sammen med kompis.

 

2. Rogue Spear multiplayer 64kb isdn.

Jeg og en kompis satt opp hver kveld/natt og spillte dette spillet online i 1-2 år! Satt ofte hele natten og dro rett på jobb kl.07! Var tider det....

 

3. Rogue Spear multiplayer DOBBEL ISDN :)

Go **NES** (Norwegian elite soldiers / Napalm eating suckers).

Lenke til kommentar

UFO:Enemy Unknown

Første gang en ufo landet på basen min, det var bare utrolig spennende! Bedre spill finnes ikke ennå!

 

Dungeon Keeper

Måten du skal trene opp alle folka dine, og bare gjøre de sterkest mulig for å så gå i attack

 

Quake 3 Arena

Min klan skulle spille mot en av verdens beste klaner, det å bare få et kill var en syk opplevelse!

Lenke til kommentar

1. Alone in the Dark

2. Resident Evil

3. Condemned

 

Jeg hadde lyst til å putte inn neverwinter nights der, men ærlig talt er det ingenting som har engasjert meg mer enn disse tre.

 

Alone in the Dark rundet jeg som 8-9åring, resident evil som 12-13åring og condemned som 23åring.

 

Disse tre spillene har i hver sin tidsepoke gitt meg en opplevelse av å bli revet med i en engasjerende historie, som både skremmer og tiltrekker. Jeg skrev dem i kronologisk rekkefølge, men jeg syns Resident Evil var helt klart best, etterfulgt av Alone in the Dark, og så nå nylig spillte jeg condemned og endelig var det ett verdig spill.

 

:D

Lenke til kommentar

Har spillt på pc i mange år nå, veeldig vanskelig å plukke frem de beste.

 

Men de første som ramler ned i hodet er:

 

-System Shock 2. Bare genialt! Blåses støv av innimellom enda.

 

-Duke Nukem 3d. Etter mye plunder for å få i gang lydkort, mus og få frigjort nok minne...

Brukte MANGE tellerskritt på dette!

 

-Soldier of Fortune

Lenke til kommentar
3. Indiana Jones and the Fate of Atlantis - Dette spillet er virkelig en legende innen adventurespill. Kan ikke fatte hvorfor de ikke lager flere slike. Det er helt ubegripelig spør du meg.

Å gud indiana jones og Atlantis var jo helt fantastisk ja, var vel på amiga? Lag flere slike spill!!! :thumbup:

 

Også fallout 2 var rått, håper nr 3 blir like bra!

 

Big-T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...