Gå til innhold

Deres top 3 beste spill opplevelser ?


Anbefalte innlegg

Satt å mimra litt her om dagen.. tenkte på de gode gamle dagene da man sprang fra stranda for å spille mot søskenbarnet sitt i dukenukem3D, bli lei av det og hoppe på red alert multiplayer..

 

har hatt mine gode tider ved dataskjermen skal man si ;) her er iafall MINE top 3 !

 

1. Alle de hundred/tusensvis av timene jeg og mine 5 søskenbarn har sittet og spilt heroes 3 på samme PC ( hver runde tok vel 30 min )

 

2. Settles 2. Splitscreen, om å finne gullåra ;) gud som det var prestisje !!

 

3. Første gangen jeg dro på tg, hadde satt opp pcn og godis/stash sto klart for disposisjon!

 

Så del deres gleder folkens ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Baldurs gate 2: Shadows of Amn. Da jeg ble Lord over di' Arnise Hold. Var stemning det.

 

2. Operation Flashpoint. Da jeg var så såret at jeg måtte krabbe i en halvtime (realtime) for å fullføre missionet. Føltes godt etterpå da.

 

3. Oblivion. Da jeg kom ut av dungeonen helt i starten og ble blendet av grafikken. Hadde også ventet bra lenge på å få henda i spillet...

Lenke til kommentar

1. Gleden av å fly rundt med GM magery, eval int, meditation ++ og full daemon bone armor i Ultima Online. Dette var i rundt 99-00 når spillet var på topp. Damn UO-tiden var koonge..

2. Da en kompis og jeg satt oppe hver natt og spilte Diablo 2 online med dobbel (!) ISDN-linje.. 97/98-tiden tror jeg..

3. Hele Amiga-perioden fra jeg var 7-11 år .. <3 <3

Lenke til kommentar

1. Satte oppe hele natten for å låse opp New York banen i Driver 1 for så å ringe fettern min som brukte en time på å sykle til meg for å teste byen. Og generelt alle timene jeg har brukt på spillet.

 

2. Settelers 2 hvor jeg satt hos en kpmpis hele natten for å runde første brettet (gikk ikke ann å save :/)

 

3. Alle timene på dataen til fattern hvor jeg spilte Red Alert :D

 

pluss masse mer... gode gamle tider :/

Lenke til kommentar

1. Metal Gear Solid på PSX.

2. Sopwith (fra 80tallet en gang) Latterlig enkelt, men FOR en grafikk!

3. Command & Conquer (samt Red Alert).

 

Men nei, det går ikke an å sette dette ned til kun 3 spill.. For der er så mange mange fler!

 

Edit: og der kom jeg på alle klassikerne fra C64.. vel, lista hadde blitt for lang...

Endret av Darth Godo
Lenke til kommentar

1. Neverwinter Nights 1 på en server som het Greater Fork (aka den gylne alderen), nwn ble dårlig når folk sluttet å spille der og serveren ble lagt ned :/

2. Neverwinter Nights 2 enspiller delen er et mesterverk. Bare synd at jeg har gjort den. Ellers så er en server som heter midgardsaga som er ganske bra (RP)

3. Battlefield 2 06/07, det var da de kuleste spilte. I det siste har flere bekjente sluttet å spille det.

 

Vet at det ikke er så gamle spill men jeg spilte ikke så veldig mange eldre. Hadde super nintendo, n64. Bortsett fra det så var det vel gta, transport tycoon/piza tycoon/rollercoaster tycoon, theme hospital..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...