Gå til innhold

Deres top 3 beste spill opplevelser ?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

1: Mafia, hele spillet gjennom

2: WoW - Nefarian down, jeg er masterloot og asscandy dropper server first ;]

3: Battlefield 2 med en venn

 

- Tenk deg at vi møtes på aircraft-carrieren, vi hopper begge inn i et fraktehelekopter.

Jeg har claymores, han andre er support og kan gi meg nye claymores.

Så flyr vi så høyt opp vi bare kan, så ingen får øye på oss.

Vi manuvrerer oss over de andres spawn.

Han sitter bak spakene, mens jeg kikkker ut av sidedøra.. Jeg kan ikke se en dritt, for vi er så høyt oppe at jeg ikke kan se bakken.

Så ser vi på kartet at vi er ca over der hvor flyene dems og spawnpunktet dems er.

Deretter slapp jeg ned alle mine claymores. Når jeg går tom, så bytter vi bare plass, jeg

setter meg bak spakene mens han gir meg ammo fra der jeg satt.

Slik holder vi på, og ingen skjønner en dritt.

Aldri ledd så godt i hele mitt liv. Ja, vet det var teit ;]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, ikke nødvendigvis mine favorittspill nå, men jeg husker veldig godt opplevelsene.

 

1. Civilization 2. Ble "noen" sene nattetimer der, gitt. :p

2. Baldur's Gate 2. Så utrolig langt, så utrolig bra. Godt jeg var student den gangen, så jeg slapp å stå opp tidlig....

3. Full Throttle. Kort, men akk så tøft. Introen er fremdeles tidenes intro i mine øyne...hehe.

Lenke til kommentar

1. Første gongen eg prøvde Monkey Island. Eg og bror min sat på ein hauggammal pc, og spelte oss gjennom historien. Husker enno den gode gamle piratfølelsen.

 

2. Første gong eg prøvde Zelda OOT hjå søskenbarnet mitt. Ein heilt utruleg følelse å springe rundt i slike omgivelsar.

 

3. Warcraft 3, alle timane på lan og på internett (isdn) er verdt det til tusen. Vi hadde to datamaskiner heime, så eg og ein kompis pleide å spele 2on2 over isdn'n. Dette gjorde vi kvar fredag, først pizza så wc3. Sjølvsagt brukte vi heile dagen i forvegen på å diskutere kva taktikkar/rasar osv vi skulle velge. Savner det..

Lenke til kommentar

Mye å velge i, men jeg står igjen med følgende:

 

1. Final Fantasy IX, spesielt begynnelsen. Et utrolig flott spill, penere omgivelser skal du lete lenge etter. Kule personer er det også.

 

2. The Legend of Zelda: Majoras Mask. Enda et flott spill, med et genialt gameplay. Bare synd at det var latterlig enkelt å runde, og kjedelig historie.

 

3. Age og Empires II. Lurer på hvor mange timer jeg har spilt det til sammen. Vil vel helst ikke vite det...

Endret av psilocybe
De 3 beste spillopplevelsene, ikke en liste over spill.
Lenke til kommentar

1. Zelda: A Link to the Past (nr 3 i rekka) på SNES.

Jeg og bestekompisen spillte det utatysan. Fant faktisk ut nå for 6 månder siden at et slikt "engle" bad der man kan droppe ting i var faktisk noe folk ikke viste om før etter et parr år. Føler meg stolt når jeg tenker meg om at kompisen og jeg fant den uten og "leite" på internett eller noe slikt...

Har faktisk ikke spilla ut spillet enda, kom meg i forfjord på emulator på PC et stykke lengere. Fordi vi ikke viste hvordan vi skulle finne den greia som lager røde steiner....

Så mye historie og fortelle. Så mye rot...

 

2. Et Englelignende spill til NES. Husker ikke navnet.

 

3. Halo 1 kanskje?

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Har hatt mine opplevelser jeg og :) Topp 3:

 

1. Må ha vært når jeg endelig klarte å runde Super Mario 64...savner virkelig det spillet, tror faktsik jeg skal få med meg en kamerat å spille det "annenhver død" igjen som i "gamle dager" (er ikke så gammel at det gjør noe da :whistle: )

 

2. Når jeg og bestevennen min lana Diablo 2 en hel uke i sommerferien :D

 

3. Er helt klart mitt første store slag på Mount & Blade :love: Det spillet er og blir helt genialt ultimat perfekt (nesten i alle fall)

Lenke til kommentar

1. Ingenting slår første gjennomgang av Final Fantasy VIII. En så fantask stor spillopplevelse. Et plot bedre enn noe literært verk. Har i ettertid runda det 7 ganger.

2. World of Warcraft - Da Illidan falt første gangen.

3. Klarer ikke velge mellom Legend of Zelda: Ocarina of Time og Baldur' Gate II.

 

Zelda var et sammarbeidsprosjekt jeg og broren min hadde. Trur vi brukte nesten 1 år på å runde det. Vi hadde ikke tilgang til internet FAQs man har i denne moderne tid, så vi var nødt til å finne ut alt selv. Jeg var dårlig i engelsk og lillebroren min kunne ingenting, så vi stod fast veldig mange steder, ofte i flere uker av gangen enkelte steder.

 

Baldur's Gate II spilte jeg etter flere år med pen and paper D&D under belte. Jeg rollespilte hele tiden, og gjorde alle side quests. Endte opp som maks lvl, med alt det beste av equipment etter flere måneder spilling.

Lenke til kommentar

1. KoTOR til XBOX, når jeg fant ut... ja, alle som har spillt spillet veit hva jeg snakker om. :love:

 

2. Star Fox Adventures til Gamecube. Elsket det spillet. Alt var perfekt, historie, karakterer, gameplay, grafikk. Alt. Angrer på at jeg solgte Gamecuben for lenge sia, I WANT IT BACK!

 

3. Conker's Bad Fur Day til N64. Husker jeg og en kamerat spilte multiplayer med den raptor-modusen. Vi var ugga-bugga folk og vi skulle fange eggene til raptorene, for så å frakte dem tilbake til stekepanna vår. Sykt morsomt, skulle ønske de ikke fucka opp multiplayer-delen på Live & Reloaded, da hadde jeg fortsatt spillt det.

 

Av andre spill så må jeg legge til Halo, første 10 levlene av WoW og Super Smash Bros.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...