Gå til innhold

Audiosurf til Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da var det spillet kjøpt! Prøvde å melde meg opp til beta, men det fungerte dårlig. Så da får vi heller se hvordan spillet gjør det i release-versjon. Sitter og preloader spillet på Steam nå. Så blir spennende når spillet endelig aktiveres på fredag. :-D Kan bli morsomt å lage en bane basert på Rachmaninovs tredje piano concerto, som varer i fine 40 minutter. *Humre*

Forøvrig synes jeg man over alt bør støtte indie-utviklere. Hvertfall de av dem som lager gode spill! For gidder ingen å kjøpe spillene deres, får de jo ikke råd til å lage noen nye.

Endret av Snorre
Skrevet
Kan bli morsomt å lage en bane basert på Rachmaninovs tredje piano concerto, som varer i fine 40 minutter. *Humre*

Kjøre gjennom Wierd Al's "Albuquerque" i betaen. Varer "bare" 13min, men begynte å bli slitsomt :p

Kjøper dette spillet så snart jeg kommer hjem xD

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

For femti spenn er dette en god investering. Gleder meg til å faktisk se spillet i aksjon på fredag. :)

Skrevet

Jeg sjekka på steam forum når det faktisk skulle komme ut i dag, de sier 10 am PST time. Som vil si kl 19.00 her i Norge. Og for de som ikke er i Norge og sjekker her, tviler på at det er så mange men, kan dere sjekk her

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...