Gå til innhold

Audiosurf til Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster et engangsbeløp på 50kr og passer for alle som greier å håndtere ei datamus.

 

Eller piltastene. Evt andre taster også.

Eller gamepad :D

 

Er fantastisk herlig å kjøre til Ringenes Herre-soundtracket! Skal prøve Gladiatoren nå :p

 

Hvordan får man gamepad til å funke?

Har prøvd først med ps3 sin og så med en xbox kontroll, men det vil ikke fungere i Audiosurf.

Virker i spill som Trackmania og får kalibrert i windows osv..

Lenke til kommentar
Koster et engangsbeløp på 50kr og passer for alle som greier å håndtere ei datamus.

 

Eller piltastene. Evt andre taster også.

Eller gamepad :D

 

Er fantastisk herlig å kjøre til Ringenes Herre-soundtracket! Skal prøve Gladiatoren nå :p

 

Hvordan får man gamepad til å funke?

Har prøvd først med ps3 sin og så med en xbox kontroll, men det vil ikke fungere i Audiosurf.

Virker i spill som Trackmania og får kalibrert i windows osv..

 

Har en Logitech Chillstream (som fungerer på PC og Xbox 360) og programmet Pinnacle Game Profiler. Programmet tilegner knappene på gamepaden knapper på tastaturet, slik at du kan bruke hvilken som helst knapp til hvilket som helst tastetrykk. Ganske genialt. Synd det bare er en 30 dagers prøveversjon.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har kjøpt Audiosurf over steam men får det ikke til å fungere. Da jeg velger en sang og starter spillingen står det bare "respawning". Sangen starter og jeg kan bevege "romskipet", men ingenting mer skjer. Får altså ikke startet å kjøre, det står bare respawning. Noen tips?

Endret av Mondain
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har kjøpt Audiosurf over steam men får det ikke til å fungere. Da jeg velger en sang og starter spillingen står det bare "respawning". Sangen starter og jeg kan bevege "romskipet", men ingenting mer skjer. Får altså ikke startet å kjøre, det står bare respawning. Noen tips?

 

Hadde nøyaktig samme problemet, mitt ble løst med de ferskeste nVidia driverne til kortet mitt og en tredje fullstendig reboot. :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er helt fantastisk. DJ Bobo - Freedom anbefales på det aller sterkeste, hysterisk morsomt.

 

Den vanskeligste sangen så langt må nok være Lotus II-themet (Amiga), det er bortimot umulig. :-\

 

Har testet supercars themet, veldig artig, men hvor kan eg faa tak i Lotus II themet? Noen steder man kan kjope etc disse gamle amiga sangene?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...