Gå til innhold

Scientologi-protest 15. mars - Fødselsdagsselskapet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hadde håpet å være med i oslo den 15ende, men er i spania, noen som vet noe om vilke byer det kommer til å bli holdt i? kommer sikkert til å være i madrid, men noen andre?

 

Nå er partyvan.info tydeligvis nede, men sjekk ut http://forums.enturbulation.org/viewforum.php?f=21

Du finner sikkert mer info om demo i Spania der.

Jeg sikter til flierne. En del av dem hadde "Gå Online Bli Anonynous" eller noe i den duren på seg. Jeg tror snakk om *chan og Anon bare virker fremmedgjørende på folk.

Lenke til kommentar
Vær så snill - ikke ta dere friheter med maskeforbudet. Skjerf/solbriller er ikke satt pris på av politiet, og muligens ulovlig.

Man får kle seg etter været. Den tiende var det vel både iskaldt (=skjerf) og sol (=solbriller) i Oslo?

 

Om politiet ber oss om ikke å gjøre det, som de gjorde 10. feb, så gjør vi ikke det. Så enkelt er det.

Hva er "det" og hvem er "de"?

Lenke til kommentar
Vær så snill - ikke ta dere friheter med maskeforbudet. Skjerf/solbriller er ikke satt pris på av politiet, og muligens ulovlig.

Man får kle seg etter været. Den tiende var det vel både iskaldt (=skjerf) og sol (=solbriller) i Oslo?

 

Nja... det var ikke så fryktelig kaldt. De fleste gikk med skjerfet over ansiktet, og det er å ta seg friheter med forbudet. Det er mulig at om man tolker det bokstavelig så er det lov, men det gagner ingen om dere prøver å finne smutthull i dette. Politiet liker ikke at vi gjør det, vi har ikke noe å vinne på at vi gjør det, og da synes jeg ikke at vi bør gjøre det.

 

Om politiet ber oss om ikke å gjøre det, som de gjorde 10. feb, så gjør vi ikke det. Så enkelt er det.

Hva er "det" og hvem er "de"?

 

Det bør da vel være ganske tydelig fra sammenhengen at "det" er "å ta seg friheter med forbudet", og "de" er politiet".

Lenke til kommentar
Man får kle seg etter været. Den tiende var det vel både iskaldt (=skjerf) og sol (=solbriller) i Oslo?

Nja... det var ikke så fryktelig kaldt.

Jo, det var veldig kaldt den dagen.

 

Hva er "det" og hvem er "de"?

Det bør da vel være ganske tydelig fra sammenhengen at "det" er "å ta seg friheter med forbudet", og "de" er politiet".

Så politiet ber folk om å ikke kle seg etter været likevel?

Lenke til kommentar
Man får kle seg etter været. Den tiende var det vel både iskaldt (=skjerf) og sol (=solbriller) i Oslo?

Nja... det var ikke så fryktelig kaldt.

Jo, det var veldig kaldt den dagen.

 

Hva er "det" og hvem er "de"?

Det bør da vel være ganske tydelig fra sammenhengen at "det" er "å ta seg friheter med forbudet", og "de" er politiet".

Så politiet ber folk om å ikke kle seg etter været likevel?

 

De er bare skeptiske til at en stor gruppe mennesker midt i sentrum av byen som protesterer maskert under unnskyldningen "Det er så kaldt ute"

 

Det her vil virke i mot vår hensikt, både Politi og Presse vil se dette som et dårlig tegn, det samme går vel også får offentligheten generellt.

Lenke til kommentar
De er bare skeptiske til at en stor gruppe mennesker midt i sentrum av byen som protesterer maskert under unnskyldningen "Det er så kaldt ute"

Det er jo synd. Det var djevelsk kaldt i Norge den dagen.

 

Sant, men det viktigste i denne saken er jo å rette folks oppmerksomhet mot Co$ og hvis vi går rundt med skjerf og lignende som dekker ansiktet vil vi minne mer om terrorister fra midt østen enn forsvarlige normale mennesker som protesterer for å peke ut en organisasjon som utnytter og tar utbytte av hjernevasking av mennesker...

Lenke til kommentar
Nå kommer ikke jeg til å akseptere å fryse trynet av meg bare fordi noen mener at det er galt å beskytte seg mot kulden hvis jeg deltar, så hvis det er kaldt kan det godt være jeg tar frem skjerfet. Ingen grunn til å la være.

 

Selvfølgelig ikke noe galt med det, men det er forskjell på det og å benytte som en unnskyldning til å maskere seg.

Lenke til kommentar
De er bare skeptiske til at en stor gruppe mennesker midt i sentrum av byen som protesterer maskert under unnskyldningen "Det er så kaldt ute"

Det er jo synd. Det var djevelsk kaldt i Norge den dagen.

 

Sant, men det viktigste i denne saken er jo å rette folks oppmerksomhet mot Co$ og hvis vi går rundt med skjerf og lignende som dekker ansiktet vil vi minne mer om terrorister fra midt østen enn forsvarlige normale mennesker som protesterer for å peke ut en organisasjon som utnytter og tar utbytte av hjernevasking av mennesker...

Mediene elsker å spørre hvorfor folk skjuler ansiktene sine. Og nevner alltid i artikklene/reportasjene sine hva årsaken er, at CoS er kjent for å angripe og terrorisere sine kritikkere.

Lenke til kommentar
Er det rett og slett en protest mot scietology? *mine innlegg*

De som skal der må poste bilder her etterpå.

Det var allerde en den 10. Februar, protester i 108 forskjellige byer, 17 forskjellige land, estimert over 9000 personer deltok. Blir nok en del flere denne gangen - Se denne videoen som tar for seg hvordan det hele startet, hva Anonymous står for og bilder fra hele verden!

 

Se også video her fra Oslo protesten -

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Er det rett og slett en protest mot scietology? *mine innlegg*

De som skal der må poste bilder her etterpå.

Det var allerde en den 10. Februar, protester i 108 forskjellige byer, 17 forskjellige land, estimert over 9000 personer deltok. Blir nok en del flere denne gangen - Se denne videoen som tar for seg hvordan det hele startet, hva Anonymous står for og bilder fra hele verden!

 

Se også video her fra Oslo protesten -

 

OVAH NINE THOUSAND!?!?!?

:tease:

 

Greide ikke holde meg.

 

Alle dere som er i oslo sjekk posten min her: http://forums.enturbulation.org/viewtopic....;p=64785#p64785

Noen som kan ta seg av dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...