Gå til innhold

Sony Ericsson med modelldryss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh.. Endelig noe nytt fra Sony Ericsson -leieren, kanskje min neste telefon faktisk blir en SE hvis de fortsetter med like spennende telefoner fremover :)

Må innrømme at jeg er en liten Nokia-fanboy :p

Gjest Slettet+1345t12
Skrevet

heftig! da må jeg vente enda lenger med å kjøpe tlf da :p til x1 er på markedet

Skrevet
WM på en SE-telefon, nei takk!

Hvorfor kunne ikke G900 brukt Symbian og UIQ? Da hadde det ikke vært tvil om min neste telefon. Isteden får det bli med en E51 uten kamera. :(

Jeg prøvde en kompis sin P1i. Makan til klønete touch-navigasjon har jeg aldri sett maken til.

Skrevet (endret)

Har sett bedre design for å si det sånn.

Noen av de så jo ut som de som kom ut rundt 2004.

En av de lignet litt på min gamle T610 :p

Endret av kalli
Gjest Slettet-b5747
Skrevet

Svarte.. Ser ut til at jeg ikke kommer til å ha K850i-en min i flere år allikevel xD

Gjest Slettet-b5747
Skrevet

Men jeg stusset på en ting.

C902 er selskapets nye kameraflaggskip, og kan by på et fem megapikslers kamera med autofokus, ansiktsgjenkjenning, bildestabilisator, blitz og 2,5x digital zoom.

Whut? Foruten ansiktsgjenkjenning tar ikke denne telefonen K850i på noen måte. 2.5 digital zoom bare? K850i har 16! (Ikke at det er verdt det, men uansett?)

Skrevet
lol x1 har jo bare 65000 farger! tragisk!

Du vil nok ikke se forskjellen fra 65.000 farger og 256.000! Kommer helt an på kvaliteten på skjermen.

Men jeg stusset på en ting.

C902 er selskapets nye kameraflaggskip, og kan by på et fem megapikslers kamera med autofokus, ansiktsgjenkjenning, bildestabilisator, blitz og 2,5x digital zoom.

Whut? Foruten ansiktsgjenkjenning tar ikke denne telefonen K850i på noen måte. 2.5 digital zoom bare? K850i har 16! (Ikke at det er verdt det, men uansett?)

Digitalzoom er boss.. Så like greit i grunnen ;)

• Opprett ny...