Gå til innhold

Nytt lastebilspill til butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

HAHAHAHA !!!

 

Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever"

 

 

Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv :roll:

Lenke til kommentar
HAHAHAHA !!!

 

Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever"

 

 

Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv :roll:

:ermm: tenkt på at folk har forskjellig smak og interesse?

 

En ting jeg stusser litt over er at det ikke er noen releasedato, ettersom det står på hjemmesiden at det skal bli sluppet midten av 2008, vel, det er jo nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Siden dette nå er snart det tiende spillet i serien, så kan det nok trygt slås fast at dette ikke er en dårlig spill-ide.

 

Døh, bare fordi det hundreogørten Fifa, NBA, FFS, WTF spill fra EA, betyr ikke det at de er bra :new_woot:

Lenke til kommentar
HAHAHAHA !!!

 

Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever"

 

 

Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv :roll:

 

Du liker vel å skyte på monstre i spill, mens andre folk liker å kjøre lastebil.

Alle har forskjellige smak, og takka faen for det.

Hva er vel ikke mer idiotisk enn disse hjernedaue half life og crysis spillene?

 

Og nei, vi løper ikke fra lastebiler i det virkelige liv, hvertfall ikke jeg.

Jeg løper til de hver dag, og kjører de hele dagen.

 

Så spar oss for mer sånne hjernedaue komentarer, så slipper du å gjøre deg selv mer idiot enn du alerede har klart :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

UK skal vist legges til i en patch etter release:

 

Courtesy of Pavel Sebor (Chief Executive Officer of SCS Software) we got excelent information for all ETS fans.

This information is exclusive to TruckPol site.

 

... We are not stopping work on the game though - we have already started work on 3 new cities for the game - in United Kingdom, as this is going to be a new territory covered - and available at some point this Autumn in a free patch ...

 

Backing to the Euro Truck Simulator - the game is fully localized into English, German and Czech and more languages now so it is pretty much done now!

 

http://truckpol.republika.pl/

Lenke til kommentar
HAHAHAHA !!!

 

Lastebil simulator! Jeg nominerer herved dette spillet til å få prisen "verste spill konsept/ide ever"

 

 

Serr, kjøre lastebil? Det er jo dette vi løper fra i det virkelige liv :roll:

tipper du er en av de som spiller half life og crysis, spill hvor man skal skyte zombier og monstre, hvor idiotisk er ikke det?

 

 

folk er forskjellig så bare hold kjeft så du slipper å gjøre mer idiot av deg selv

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...