Gå til innhold

Nytt lastebilspill til butikkene


Anbefalte innlegg

First review! Merk at det er gjort av en community member og er sikkert litt farget av det. Men jeg tror virkelig at dette kommer til å bli betydelig bedre enn 18WOS spillene.

 

http://www.eurotrucksimulator.org/forum/vi...;t=6&p=6#p6

 

Ser ut til at SWIFT = Scania

Majestetic = Mercedes

Runner = Renault(?)

Valiant = Volvo

 

 

Håper og tror det kommer kjapt en mod for å endre navnene til de virkelige.

 

Jeg vil gjenta det som står i bunnen av innlegget at det er viktig at vi som har interesse av slike spill KJØPER DET, For SCS er ett svært lite studio, og de trenger all støtte de kan få.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Minner veldig om Big Rigs, som har blitt kritisert flere ganger som verdens dårligste spill :thumbdown:

 

Dette ser kult ut :thumbup: , men det gjorde Big Rigs også, ihvertfall etter min mening :hmm:

Big Rigs var et racing spill.

 

De som lager dette spillet er kjent med slike spill. Jeg har prøvd 18 wheels of steel, og det er faktisk ikke så verst.

 

Truckspill passer overhode ikke til alle, men for folk som meg er det det beste som kan skje. Test demoen som skal komme for å se om nettopp du liker slike spill.

18 Wheels of Steel er kjempegøy etter min mening :)

Blir det noe lignende, skal jeg ikke klage...

Lenke til kommentar
hmmm... ingen amerikanske biler da... litt kjedelig da, bare de stygge euro lastebilene. Peterbuildt eller hva de heter, det er bil det :cool: hadde det vært litt mere variasjon på utvalget kjøretøy kunne dette virket litt tøft..

mvh. fasinert :yes:

Er jo en grunn til at spillet heter "Euro Truck Simulator" :) Ta en titt på 18 WOS Haulin' on du har lyst til å kjøre litt amerikansk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...